به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، روابط عمومیها در راستای توسعه صنعت و نشان دادن ظرفیتهای اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور در سطح جامعه از جایگاه ویژه و ارزشمندی برخوردار هستند.
نمایشگاهها به عنوان ویترین و نمای اقتصادی جامعه هستند و روابط عمومی نمایشگاهها باید با استفاده از تواناییهای خود و انعکاس مطلوب اخبار نمایشگاهها در میان مردم برای رشد و توسعه اقتصادی کشور حرکت کنند.
ظهر امروز نخستین همایش روابط عمومیهای نمایشگاههای سراسر کشور در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برگزار شد.
این همایش که با حضور روابط عمومیهای نمایشگاههای سراسر کشور در اصفهان برگزار شده است به مدت دو روز در شهر گنبدهای فیروزهای ادامه دارد.
استفاده از ظرفیت خبرنگاران، مطبوعات و رسانهها به منظور رونق بخشیدن و دستیابی به صنعت نمایشگاه از اهمیت بسیاری برخوردار است و خبرنگاران و اصحاب رسانه نباید از صنعت نمایشگاه غافل باشند.
سال جاری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است و روابط عمومیهای نمایشگاهها باید از ظرفیتهای موجود در نمایشگاهها در راستای حمایت از تولید کنندگان و صنعتگران گام بردارند زیرا حمایت از تولید کنندگان سبب افزایش تولیدات ملی و داخلی و کاهش استفاده از تولیدات خارجی میشود.
امروزه کشورهای مختلف جایگاه ویژهای را برای صنعت نمایشگاه در نظر گرفتهاند و این صنعت را راهکاری برای کسب درآمد و افزایش رونق اقتصادی دانستهاند.
انتهای پیام/س20/ط4000