اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11 خرداد در لاهیجان

نخستین جشنواره روابط‌ عمومی‌های گیلان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار گیلان از برگزاری نخستین جشنواره روابط ‌عمومی‌های استان در 11 خرداد جاری در لاهیجان خبر داد.

نخستین جشنواره روابط‌ عمومی‌های گیلان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین راد بعد از ظهر امروز در جمع اعضای شورای روابط‌عمومی‌های گیلان اظهار کرد: جشنواره روابط‌عمومی‌های استان برای نخستین بار در گیلان برگزار می‌شود.

وی، با بیان اینکه 364 اثر از روابط‌عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان به دبیرخانه شورای مذکور ارسال شده است، افزود: از این تعداد 184 اثر قابل بررسی شد و 75 نفر ساعت برای این کار وقت گذاشتند.

مسئول برگزاری جشنواره روابط‌عمومی‌های گیلان، از فعالیت 350 نفر ساعت در برگزاری این جشنواره خبر داد و ابراز کرد: با 500 نفر ساعت توانستیم مقدمات اولیه کار را فراهم و طراحی کنیم.

وی، با قدردانی از شهردار لاهیجان و مدیر روابط‌عمومی این نهاد اذعان کرد: چندین جلسه با حضور شهردار لاهیجان برگزار شد و مکان برگزاری جشنواره مورد بازدید قرار گرفت.

راد، خواستار دایمی شدن دبیرخانه شورای روابط‌عمومی‌های استان شد و گفت: روابط عمومی باید نقطه اتکای دستگاه‌های اجرایی باشد و با توجه به جایگاه روابط‌عمومی استانداری، باید برای اصلاح ضعف و نقاط آسیب‌ روابط‌عمومی وقت گذاشته شود.

وی، همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در ارتقای جایگاه روابط‌عمومی استانداری را مهم دانست و تصریح کرد: شهریور امسال فضای رسانه‌ای پاک در استان راه‌اندازی می‌شود و مردم می‌توانند با این پرتال ارتباط برقرار کنند.

این مسئول، خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال برگ زرینی دیگر در عرصه روابط‌عمومی ایجاد می‌شود و فعالیت‌ها گسترش می‌یابد.

وی زمان برگزاری جشنواره روابط‌عمومی‌های استان را 11 خرداد جاری در لاهیجان عنوان کرد.

رضا علوی دبیر شورای روابط‌عمومی‌های استان نیز از آمادگی این شورا برای برگزاری جشنواره مذکور خبر داد و با بیان اینکه در این جشنواره 9 گروه تجلیل می‌شوند، اظهار کرد: ظرفیت روابط‌عمومی‌های استان بالاست اما این ظرفیت‌ها شناخته نشده‌اند و جشنواره فرصتی برای نشان دادن توانمندی روابط‌عمومی‌های استان است.

ا‌نتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول