اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردیس:

ترویج فرهنگ دینی و اسلامی مانع از ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردیس کرج گفت: ترویج فرهنگ دینی و اسلامی مانع از ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

ترویج فرهنگ دینی و اسلامی مانع از ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام علی‌اکبر ایمانی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی فردیس اظهار داشت: اگر باورهای دینی و مذهبی و اسلامی را در بین جوانان بیشتر تقویت کنیم دیگر شاهد ناهنجاری‌های اجتماعی نخواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز دشمنان برای این که به اهداف خود برسند قشر جوان که از سرمایه‌های عظیم این کشور محسوب می‌شوند را مورد هدف قرار داده‌اند لذا با ترفندها و دسایس گوناگون در نظر دارند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

امام جمعه فردیس یکی از این دسایس بزرگ را تهاجم فرهنگی عنوان کرد و افزود: ترویج فرهنگ غلط غربی و برخی از باورهای آنان در بین جوانان سبب شده که شاهد برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله بدحجابی باشیم که باید برای رفع این مهم اقدامات فرهنگی را انجام داد.

ایمانی تأکید کرد: برای دستیابی به اهداف مورد نظر باید سرمایه‌گذاری‌های کلانی را در بخش فرهنگی انجام دهیم و با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی موثر، مانع از ناتوی فرهنگی دشمنان علیه جوانان این کشور شویم.

این مسئول افزود: جوانان و نوجوانان این کشور بسیار آگاهند و می‌دانند که دشمنان با چه هدفی تهاجمات خود را عملی می‌کنند، اما ما مسئولان نیز وظایف خطیری را داریم و باید با فرهنگ‌سازی‌های مختلف مانع از ورود این گونه تهاجمات فرهنگی به کشور شویم.

امام جمعه فردیس کرج یادآور شد: رشد فرهنگی در کشور زمانی رخ می‌دهد که ما تمام زیرساخت‌های فرهنگی را تأمین کرده و کمبودی در این راستا نداشته باشیم.

وی استفاده از نخبگان فرهنگی، استفاده از نظرات و پیشنهادات قشر جوان را نیز در توسعه فرهنگ دینی و اسلامی بسیار مهم خواند و اذعان داشت: برای رسیدن به اهداف مورد نظر باید خواسته‌های جوانان و نوجوان را در امر فرهنگ باید مد نظر قرار دهیم و آنها را در اولویت داشته باشیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول