اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه سپاه آبیک:

شورای فرهنگ عمومی برای مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبیک گفت: هدف از تشکیل شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها برای مقابله با جنگ نرم دشمن است که مقام معظم رهبری بارها به این مهم تأکید داشته‌اند.

شورای فرهنگ عمومی برای مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، رضا اسفندیاری عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آبیک که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه شورای فرهنگ عمومی با توجه به حساسیت مقام معظم رهبری در زمینه جنگ نرم مشخص است که می‌تواند به عنوان یک مرجع مفید و راهگشا باشد.

وی با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف فرهنگی آسیب‌ها، فرصت‌ها، تهدیدات و نیازهای شهرستان آبیک باید شناسایی شده و بر ‌اساس اولویت‌بندی برنامه‌ریزی کرد، افزود: موج سوم یعنی رسانه‌ها و تبلیغات سلاح برنده دشمنان است که د‌ر جهان به نحو احسن از آنها استفاده می‌کنند که متأسفانه به جای اینکه حالت ابتکاری و تهاجمی داشته باشیم حالت انفعالی و دفاعی داشته‌ایم.

این مسئول ادامه داد: می‌طلبد که با برنامه‌ریزی، به‌روز بودن و‌ پویایی مسائل آینده را پیش‌بینی کرده تا بتوانیم برای خروج از حالت انفعالی گام‌های مؤثری برداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبیک بر ایجاد تعامل و هماهنگی بین ادارات، شناسایی نقاط ضعف و قوت شورای فرهنگ عمومی،تعامل با ستادهای مختلف شهرستان و مصوبه کردن برخی از اقدامات اجرایی از سوی شورا ی فرهنگ عمومی تأکید کرد و گفت: محوریت کار شورای فرهنگ عمومی در سطح کشور باید با ولایت فقیه و در شهرستان آبیک با امام جمعه به عنوان نماینده ولی فقیه باشد که در این زمینه نیز کم‌کاری شده است.

اسفندیاری ادامه داد: مسئولان باید در راستای تحقق اهداف و منویات مقام معظم رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی به وظایف خود به نحو احسن عمل کنند تا با اتفاق نظر به نتایج مطلوبی دست یابند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از صدا و سیما به دلیل تبلیغ کالاهای خارجی انتقاد کرد و افزود: دو ماه از سال گذشته ولی راهبرد مقام معظم رهبری در شهرستان هم کمتر مشاهده شده که تبلیغات لازم باید در زمینه تحقق کلام نورانی مقام معظم رهبری صورت گیرد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبیک بر پیشگیری یعنی آموزش و توجیه هیئت‌های مذهبی این شهرستان پیش از برخورد مسئولان تأکید کرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول