اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور:

طرح مطالعات بازاریابی محصولات کشاورزی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور از آغاز طرح مطالعاتی بازاریابی محصولات کشاورزی با همکاری دانشگاه تهران خبر داد.

طرح مطالعات بازاریابی محصولات کشاورزی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا محمدزاده ظهر امروز در دومین گردهمایی هم‌اندیشی تشکل‌های بخش کشاورزی استان مرکزی گفت: این طرح به منظور ایجاد سامانه مجازی خرید و فروش، حضور در بورس و میادین مادر در حال حاضر در دست اجراست که امید می‌رود با اتمام این طرح بتوان به اهداف مدنظر دست یافت.

وی تصریح کرد: عرضه مستقیم محصولات کشاورزی مهم‌ترین رسالت شبکه‌های تعاونی بخش کشاورزی است که هم‌اینک این کار از طریق 3 هزار و 200 غرفه عرضه مستقیم کالا در سراسر استان دنبال می‌شود که این میزان تا پایان سال به 4 هزار غرفه افزایش می‌یابد.

عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور عرضه مستقیم محصولات کشاورزی را در حفظ سود کشاورزان و رونق بیشتر این بخش مؤثر دانست و ادامه داد: تعاون روستایی به دنبال این است با بازاریابی محصولات کشاورزی و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی رونق‌بخش فعالیت‌های کشاورزان باشد که خرید توافق به جای خرید تضمینی در این زمینه راهکار بسیار مؤثری است.

به گفته وی هم‌اکنون بیش از 6 میلیون نفر عضو سازمان تعاون روستایی هستند.

عباس مظفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی نیز از ثبت‌ 214 تشکل مردمی در حوزه کشاورزی در سازمان تعاون روستایی استان خبر داد و گفت: از این میزان، تعداد قابل توجهی نیمه فعال و بخش اندکی فعال هستند.

مدیر تعاون روستایی استان مرکزی نیز گفت: در حال حاضر 365 شرکت تعاونی مرتبط با بخش کشاورزی زیر پوشش اداره کل تعاون فعال و 112 شرکت خدماتی در حال احداث است.

علی‌اصغر رحیمی ایجاد انسجام و توانمندسازی تشکل‌ها در راستای تحقق اهداف را از برنامه‌های آتی این تشکل‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول