اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

طرح هجرت بسترساز تقویت کار فرهنگی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهار گفت: طرح هجرت بستر حرفه‌آموزی جوانان و تقویت کار فرهنگی در جامعه است.

طرح هجرت بسترساز تقویت کار فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده عصر امروز در ستاد پشتیبانی اردوهای طرح هجرت 3 در شهرستان بهار با اشاره به ثمرات طرح هجرت 3 اظهار داشت: این طرح علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت، بسترهای لازم برای حرفه‌آموزی جوانان و نوجوانان را فراهم آورده و به توسعه کمک شایان توجهی می‌کند. 

وی اضافه کرد: از مهم‌ترین مزایای این طرح این است که مورد تأیید مقام معظم رهبری نیز هست و ایشان بر اجرای آن تاکید دارند و در همین راستا همه ما باید عزم خود را برای موفقیت این طرح به کار گیریم. 

فرماندار بهار ادامه داد: در سالیان اخیر طرح هجرت 3 میزان قابل توجهی خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان در عرصه‌های مختلف انجام شده و امروز که بیش از هر زمان دیگر به جوانان فعال و پرانرژی نیاز داریم، این طرح موفقیت ‌لازم را در راستای شادابی و نشاط و توسعه کارآفرینی فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: وظیفه دستگاه‌های اجرایی است که با برگزار‌کنندگان این طرح، نهایت همکاری را داشته باشند. 

گلکارزاده خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی زمینه ظهور و بروز استعدادهای جوانان و بسیجیان را شناسایی و آن را در محرومیت‌زدایی به کار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در راستای تدبیر مقام معظم رهبری و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه‌های سازندگی و همچنین اشاعه فرهنگ کار و تلاش با بهره‌گیری از توان متخصصین بسیجی در امور تخصصی و سازندگی کشور طرح هجرت 3 در سراسر کشور اجرا می شود.

فرماندار بهار خاطرنشان کرد: طرح هجرت 3 دارای اثرات متفاوتی است که یکی از آثار آن اثرات فرهنگی است و باید با بهره‌گیری از توان فرهنگی نیروهای جوان و با حمایت دستگاه‌ها به گسترش فرهنگ کار و تلاش کمک کنیم.

وی از طرح هجرت 3 به عنوان یک فرصت یاد کرد و افزود: باید با بهره‌گیری از این فرصت پیش آمده و ظرفیت موجود نسل جوان و مطلع در راستای انتقال باورهای فرهنگی و یا تقویت آن اقدام لازم صورت گیرد.

 گلکارزاده بر ضرورت ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه تأکید کرد و افزود: بسیج نقطه قوت نظام اسلامی است که مروج این مکتب امام راحل (ره) است و بر همین اساس اشاعه بیش از پیش فرهنگ بسیجی باید در رأس امور مسئولان قرار گیرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز گفت: سال گذشته یک میلیون و 522 هزار نفرروز در عرصه‌های گوناگون مشغول به فعالیت بوده‌اند و 84 پروژه در سطح استان توسط بسیج سازندگی اجرایی شده است.

 شهرام صادقی اضافه کرد: سال گذشته برای 20 هزار نفر اشتغال موقت ایجاد شده و 325 نفر تسهیلات خوداشتغالی دریافت کرده‌اند.

وی به اثرات اجتماعی طرح اشاره کرد و گفت: اثرات اجتماعی طرح شامل کسب تجربیات شغلی و مهارتی و تقویت توانمندی‌های فردی و گروهی است. 

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول