اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران:

نتایج آزمون سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: نتایج آزمون سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد.

نتایج آزمون سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محسن محدث با اشاره به برگزاری آزمون کتبی سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران در 22 اردیبهشت‌ ماه تصریح کرد: اکنون نتایج این آزمون اعلام شده است و داوطلبان از سه طریق می‌توانند در مورد قبولی در آزمون اطلاع کسب کنند.

وی یکی از این روش‌ها را مراجعه به پروفایل شخصی در سایت مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir/paziresh عنوان کرد و افزود: در روش دیگر داوطلبان با ارسال کد ملی به سامانه پیام کوتاه 30002144 نسبت به قبولی در آزمون سطح سه اطلاع کسب کنند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: از طریق مراجعه مراکز تخصصی و مؤسسات آموزش عالی حوزوی خواهران به سامانه پذیرش نیز امکان اطلاع یافتن از قبولی در آزمون کتبی ورودی به حوزه‌های علمیه خواهران وجود دارد.

وی با بیان اینکه قبول‌شدگان در آزمون کتبی لازم است در مصاحبه حضوری نیز شرکت کنند خاطر نشان کرد: مصاحبه این دسته از داوطلبان از یکم تا سی‌ویکم تیرماه در مراکز تخصصی و مؤسسات آموزش عالی حوزوی خواهران سطح کشور انجام می‌پذیرد.

حجت‌الاسلام محدث با اشاره به آمار قبول‌شدگان این آزمون در رشته‌های مختلف ادامه داد: رشته تفسیر و علوم قرآنی با 613 نفر بیشترین تعداد قبول ‌شده را به خود اختصاص داده است و پس از آن رشته فقه و اصول با 470 نفر، رشته کلام اسلامی با 187 نفر، رشته تاریخ اسلام با 102 نفر، رشته اخلاق اسلامی با 15 نفر، رشته تبلیغ با گرایش حج با 15 نفر، رشته فلسفه اسلامی با 13 نفر و رشته مطالعات اسلامی زنان با 9 نفر قرار دارند.

وی گفت: در مجموع هزار و 429 نفر در آزمون کتبی سطح سه قبول شده و وارد مرحله مصاحبه شده‌اند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول