اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران:

کتاب شناسه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران گفت: کتاب شناسه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با هدف معرفی واحدهای مختلف این مرکز تدوین می‌شود.

کتاب شناسه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام علی مولایی با اشاره به گذشت 15 سال از تاسیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: کتاب شناسه این مرکز به منظور معرفی عملکرد حوزه‌های علمیه خواهران و بخش‌های گوناگون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و توسعه کمی و کیفی مدارس علمیه تهیه و ارائه می‌شود.

وی با اشاره به روند رشد و سیر نرم‌افزاری و مدیریتی این مرکز حوزوی خاطر نشان کرد: کتاب شناسه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نشانگر این سیر خواهد بود.

مدیر ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران تهیه و تدوین این کتاب را موجب آشنایی اقشار مختلف مخاطبین با وظایف و عملکرد بخش‌های مختلف این مرکز برشمرد و افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که حوزه‌های علمیه خواهران را پدیده‌ای مبارک و آبرویی برای نظام خواندند، توسعه کمی و کیفی این مراکز تربیت دینی در سطح جامعه از اهم دغدغه‌های مدیران مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران است.

وی با بیان اینکه 60 درصد از کار تهیه این کتاب به انجام رسیده است تصریح کرد: با تهیه این کتاب مرجعی مورد اتکا در مورد واحدهای سازمانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و شرح وظایف آنها به دست خواهد آمد.

حجت‌الاسلام مولایی از تهیه کتاب دیگری به منظور معرفی مدارس علمیه و واحدهای حوزوی خواهران خبر داد و اظهار داشت: این کتاب مراحل ابتدایی تدوین را طی می‌کند.

وی تصریح کرد: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران طی 15 سال گذشته با سرعت قابل‌ ملاحظه‌ای رشد یافته است و اکنون به درختی بارور تبدیل گشته است که مورد تحسین دلسوزان نظام قرار می‌گیرد.

مدیر ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به فعالیت‌های مدیریت ارتباطات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در راستای اطلاع‌رسانی نسبت به فعالیت‌های این مرکز خاطر نشان کرد: مدیریت ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران ضمن شرکت در نمایشگاه‌های مرتبط، فعالیت مستمری در زمینه انتشار اخبار و گزارشات فعالیت‌های خود در رسانه‌های گوناگون دارد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول