اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دولتی‌ها و مجلسی‌های شیراز صورت گرفت

تاکید بر حل مشکلات آب آشامیدنی شیراز

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندار و نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تسریع در حل مشکلات آب آشامیدنی شهری و روستایی شهرستان شیراز در دستور کار قرار گرفت.

تاکید بر حل مشکلات آب آشامیدنی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، با حضور فرماندار و نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان این شهرستان و استان فارس و همچنین بخشداران ارژن و زرقان، پس از بحث و بررسی مشکلات آب شهری و روستایی شهرستان شیراز، تسریع در حل مشکلات مطرح شده در راستای مطالبات مردمی در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار شیراز در جلسه بررسی مشکلات آب شهرستان شیراز که با حضور جعفر قادری و ضرغام صادقی نمایندگان مردم شهرستان شیراز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان این شهرستان و استان فارس در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جدی فرمانداری شیراز مشکل آب آشامیدنی تعدادی از روستاهای این شهرستان است که برای حل آن تلاش‌هایی صورت گرفته است، اما به منظور اخذ تصمیمات اساسی این جلسه با حضور نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

جواد زرین‌کلاه افزود: مشکل تامین آب آشامیدنی در شهرستان شیراز موضوعی است که سال‌های متمادی موجبات نارضایتی شهروندان به‌ویژه در ایام تابستان را به وجود آورده است لذا باید برنامه‌ریزی جامعی صورت گیرد تا این مشکل به صورت اساسی حل شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز ادامه داد: اولویت نخست در مشکلات آب شهرستان شیراز، حل مشکل آب آشامیدنی بوده است؛ به‌ویژه در روستاهای الحاق شده به محدوده شهری که نیاز است بر اساس دریافت تعرفه آب‌بهای شهری از خدمات مطلوب آب‌رسانی بهره‌مند شوند.

فرماندار شیراز با اشاره به مشکلات آب در بخش‌های مرکزی، زرقان و ارژن خاطرنشان کرد: مشکلات آب در این مناطق مشخص است و بر‌اساس کارشناسی‌های انجام شده انتظار داریم دستگاه‌های مرتبط در کوتاه‌ترین زمان با برنامه‌ریزی و طرحی مدون در حل مشکلات مطرح شده به‌ویژه آب آشامیدنی تلاش کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه کوتاهی‌کردن در خدمت‌رسانی به مردم به هر بهانه‌ای پذیرفتنی نیست، گفت: در حل مشکلات آب شهرستان شیراز باید تصمیمات جدی گرفته شود و به‌ویژه بحث آب آشامیدنی با جدیت بیشتری توسط آبفای شهری و روستایی دنبال شود.

جعفر قادری افزود: اجرایی‌نکردن طرح‌های آب‌رسانی به دلیل مشکلات اعتبارات از سوی دستگاه‌های مرتبط صحیح نیست و اعتبار تخصیص یافته پرداخت می‌شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بخشی از مشکلات نیز مربوط به روستاهایی است که به محدوده شهری ملحق شده‌اند و در این راستا نیز آبفای شهری باید به هر دلیلی در خدمت‌رسانی به این مناطق الحاقی کوتاهی نکند و براساس قانون، دیگر دستگاه‌ها نیز ملزم به ارائه خدمات شهری هستند.

منتخب مردم شیراز در مجلس نهم شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: مشکلات مطرح شده به صورت بررسی موضوعی هفتگی و با حضور مسئولان مربوطه در فرمانداری شیراز مورد بحث قرار می‌گیرد و دستگاه‌های اجرایی با جدول زمان‌بندی شده ملزم به اجرای تعهدات خود می‌شوند.

ضرغام صادقی با بیان اینکه بررسی و حل مشکلات شیراز با محوریت و نظارت فرمانداری انجام می‌شود، اضافه کرد: این جلسات به صورت منسجم و منظم با برنامه‌ای از پیش طراحی شده و با محوریت فرمانداری شیراز ادامه می‌یابد که نتایج آن نیز به اطلاع مردم شیراز رسانده می‌شود.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول