اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

کمبود آب بخش کشاورزی قزوین قابل حل است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های مستمر نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی به‌زودی مشکل کمبود آب بخش کشاورزی استان قزوین حل می‌شود.

کمبود آب بخش کشاورزی قزوین قابل حل است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی ظهر امروز در همایش تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی استان قزوین که در سالن اجتماعات شهدای جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: کشاورزی در اسلام بسیار تأکید شده و کشاورزان در نزد پیامبر (ص) و ائمه اطهار جایگاه ویژه داشتند.

وی تصریح کرد: کشاورزان زحمات بسیار زیادی را متحمل شده و به اندازه زحمات خود سود کسب نمی‌کنند، اما سودی که از این راه به دست می‌آورند حلال است.

این مسئول ادامه داد: کشاورزی بعد معنوی بسیار زیادی دارد و بعد معنوی آن بسیار ارزشمند و مختص این شغل است.

حسینی حمایت از بخش کشاورزی را در سال حمایت از تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی وظیفه همه مسئولان دانست و یادآور شد: کشاورزی در ایران سابقه تاریخی داشته و برای رشد این صنعت در کشور تجربه و تخصص کافی وجود دارد.

وی تأکید کرد: صنعت کشاورزی که در حال رشد و توسعه است، ظرفیت‌های مناسبی برای مقابله با تحریم‌های غرب دارد و با برنامه‌ریزی در این بخش می‌توانیم به خودکفایی برسیم.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: ایران سرزمین آباد و پر نعمتی است و این مهم موجبات تقویت بخش کشاورزی را فراهم کرده و باید از این نعمت الهی به خوبی بهره‌مند شویم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید با تزریق وام‌های کم‌بهره به بخش کشاورزی این بخش را بیش از پیش تقویت کرده و حامی این قشر زحمتکش و پرتلاش باشیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول