اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره حضرت علی‏اکبر(ع)

جوان سمنانی موفق به کسب رتبه دوم کشور شد

خبرگزاری فارس: "عبدالمجید کاشی"، یکی از جوانان موفق سمنانی در جشنواره حضرت علی‏اکبر(ع) موفق به کسب رتبه دوم کشور شد.

جوان سمنانی موفق به کسب رتبه دوم کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرپرست کانون مساجد و محلات استان سمنان پیش از ظهر امروز با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: یکی از مهم‏ترین راهکارهای ایجاد و ترویج نشاط و شادابی در جامعه، برگزاری جشنواره‏های علمی، فرهنگی و هنری است که به بهانه‏های گوناگون برگزار می‌شود.

سیدرحیم کیا خاطرنشان کرد: 6 نفر جوان برجسته از استان سمنان به سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند که از این تعداد، یک نفر به عنوان جوان برتر معرفی شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی جوانان موفق در عرصه‏های مختلف مذهبی، علمی، فرهنگی و اجتماعی به مردم خصوصاً نسل جوان جامعه عنوان کرد.

سرپرست کانون مساجد و محلات استان سمنان افزود: جشنواره حضرت علی‏اکبر(ع) نقش مؤثری در ارتقای سطح علمی جوانان کشورمان ایفا می‏کند.

کیا گفت: موتور محرک و انگیزشی در هر جامعه‏ای، جوانان هستند که می‏توانند آرمان‏های جامعه را قابل دست یافتن کنند.

وی افزود: جشنواره حضرت علی‏اکبر(ع) با حضور رئیس رسانه ملی و محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

هم‌چنین با همکاری مؤسسه خیریه "پویان بهزیست" به منظور پر کردن اوقات فراغت بسیجیان، اقدام به برگزاری کارگاه مهارت‏های زندگی شد.

مسئول این کارگاه گفت: هر یک از ما در طول زندگی خود با مسائل گوناگونی رو به رو شده‏ایم و به نحوی با آنها کنار آمده‏ایم.

نرگس نفری بیان داشت: در برخی از موارد نیز نه آنها را حل کرده‏ایم و نتوانسته‏ایم با آنها به خوبی کنار بیاییم.

وی ادامه داد: این سبک برخورد با مسائل در ابعاد مختلف زندگی ما را تحت‏الشعاع قرار می‏دهد و غالباً اثرات زیان‏باری را برای ما و حتی گاه افراد مرتبط با ما ایجاد می‏کند.

مسئول این کارگاه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسائل حل نشده و یا کارهای ناتمام، انرژی روانی زیادی از ما می‏گیرد و به تدریج مشکلات فردی و اجتماعی زیادی را به وجود می‏آورند، مطالعات نیز نشان داده‏ است که آموزش مهارت‏های زندگی و اجتماعی میزان رفتارهای پرخطر مانند پرخاش‏گری، انزوا، فرار از مدرسه یا خانه، سوءاستفاده، مصرف مواد، سرقت و ... را کاهش می‏دهد.

نفری افزود: توانمندسازی افراد از دوران کودکی در زمینه مهارت‏های زندگی نقش مؤثری در کیفیت زندگی آینده افراد دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به ضرورت فراگیری مهارت‏های زندگی اجتماعی با همکاری مؤسسه خیریه پویان بهزیست به صورت رایگان اقدام به برگزاری کارگاه‏های پیش‌گیری از اعتیاد، فرزندپروری، مهارت پیش از ازدواج و زندگی برای کودکان شده است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول