اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب ‌است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری باید فصل‌الخطاب برای مردم به ویژه خواص و مسئولان نظام قرار گیرد.

فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نهبندان با اشاره به سالروز شهدای حزب موتلفه اسلامی شهیدان بخارای، نیک‌نژاد، هرندی و امانی اظهار کرد: در این هفته سالروز شهادت امام موسی‌بن جعفر(ع) را داریم و از مردم می‌خواهیم مراسم سوگواری این بزرگوار را عاشورایی برگزار کنند.

وی از دیگر مناسبت‌های مهم این هفته به بعثت پیامبر اشاره کرد و افزود: ملت باید در راستای گرامیداشت این حادثه بزرگ اسلامی در برنامه‌های پیش‌بینی شده حضوری پرشور داشته باشند.

امام جمعه نهبندان سالروز شهادت مصطفی چمران، آغاز هفته قوه قضائیه و تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی را از دیگر مناسبت‌های مهم این هفته عنوان کرد.

خزاعی ضمن عرض تبریک موفقیت سربازان گمنام امام زمان(عج) در راستای کشف و خنثی‌سازی تیم تروریستی وابسته به اسرائیل و دستگیری عوامل ترور شهیدان هسته‌ای کشورمان به مقام معظم‌رهبری و خانواده‌های شهیدان هسته‌ای تصریح کرد: اگر چه شهادت جوانان این نظام خسارت بزرگی است اما سبب رفتن آبروی نداشته استکبار جهانی و دشمنان نظام شده و می‌شود چرا که آنها دم از حقوق بشر زده ولی از طرفی خود تروریست‌پرور و از تروریست حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به سخنان معظم‌له در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری باید فصل‌الخطاب برای مردم به ویژه خواص و مسئولان نظام قرار گیرد.

امام جمعه نهبندان ادامه داد: رهبری در این مراسم از مجلسی‌ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی چند خواسته مهم داشتند که قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون، حضور در صحن علنی و رای‌گیری‌ها، عدم هیاهو در مجلس و وحدت از جمله این خواسته‌ها به شمار می‌روند.

خزاعی، مصلای نماز جمعه نهبندان را برترین و بهترین جایگاه معنوی و دینی شهرستان دانست و افزود: از مردم و متمکنین شهرستان می‌خواهیم تا در این پروژه معنوی سرمایه‌گذاری و باقیات و صالحاتی از خویش برجای بگذارند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول