اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان تأکید کرد

بومی‌گزینی در پذیرش افراد در آزمون‌های استخدامی

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: بومی‌گزینی در پذیرش افراد در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی مدنظر است و یکی از معضلات ما جابه‌جایی نیروهاست.

بومی‌گزینی در پذیرش افراد در آزمون‌های استخدامی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی آزمون استخدامی محیط زیست در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حدود 18 هزار نفر در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی این استان شرکت کرده‌اند، گفت: 900 نفر از این تعداد در دستگاه‌های اجرایی استان کرمان مشغول به کار می‌شوند.

نجار با اشاره به برگزاری آزمون دانشگاه علوم پزشکی در سه حوزه اظهار داشت: 600 نفر نیز در این حوزه جذب می‌شوند و همچنین روز گذشته نیز آزمون استخدامی تأمین اجتماعی برگزار شد که 190 نیز در این دستگاه اجرایی به کار گرفته می‌شوند.

وی با بیان اینکه این جذب نیرو مرحله نهایی نیست، خاطرنشان کرد: این پست‌ها با توجه به ظرفیت‌های پستی استان کرمان اعلام شده و پست‌های مورد نیاز این استان در آینده شناسایی و جذب نیرو می‌شود و این امر بیشتر در شهرستان‌های تازه تأسیس صورت می‌گیرد.

نجار با اشاره به اینکه آزمون در 50 حوزه در کرمان و سه حوزه در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود و با بیان اینکه برخی افراد فقط کار در ادارات را شغل می‌دانند، گفت: تحصیلات دانشگاهی منافاتی با کار کردن در شغل‌های آزاد ندارد.

استاندار کرمان عنوان کرد: افراد تحصیل کرده بیش از سایران می‌توانند در زندگی شخصی و اجتماعی موفق عمل کنند.

وی با تاکید بر بومی‌گزینی در پذیرش افراد در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: یکی از معضلات ما جابه‌جایی نیروها است و برخی کارمندان بعد از رسمیت پیدا کردن در کار تقاضای انتقال از مناطق محروم را می‌دهند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول