اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اجرایی هیئت شنای زنجان:

کمیته استعدادیابی شنا در زنجان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول اجرایی هیئت شنای استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی کمیته استعدادیابی شنا در زنجان گفت: پس از راه‌اندازی این کمیته و برگزاری دوره استعدادیابی 80 نفر برای گذراندن دوره‌های تکمیلی دعوت خواهند شد.

کمیته استعدادیابی شنا در زنجان راه‌اندازی می‌شود

محمد نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اعزام دو مربی از استان برای حضور در کلاس‌های مربیگری بین‌المللی اشاره کرد و اظهار داشت: حمید اسکندریون و رضا قبادیان در کلاس‌های مربیگری بین‌المللی که در تهران برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.

وی از اعزام یک مربی برای شرکت در کلاس‌های ارتقای درجه مربیگری خبر داد و افزود: هنوز مشخص نیست، چه کسی در این کلاس‌ها شرکت می‌کند.

مسئول اجرایی هیئت شنای استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات تیم‌های مختلف در رده‌های سنی در تابستان برگزار می‌شود، ادامه داد: این تیم‌ها در اردوهای آمادگی هستند.

وی تیم‌های زیر 10 سال، 11 تا 12 سال، 13 تا 14 سال و 15 تا 17 سال را چهار تیمی عنوان کرد که خود را برای برگزاری مسابقات آماده می‌کنند.

نجفی تصریح کرد: تیم‌های رده‌های سنی مختلف برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در اردوی آمادگی هستند.

وی از راه‌اندازی کمیته استعدادیابی شنا در استان زنجان خبر داد و افزود: این کمیته به دنبال اجباری‌شدن آموزش شنا در مقطع سوم ابتدایی در هیئت شنای استان زنجان تشکیل شده است.

مسئول اجرایی هیئت شنای استان زنجان تصریح کرد: در دوره استعدادیابی برگزار شده شنا، 80 نفر برای گذراندن دوره‌های تکمیلی دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی واترپلو زیر 19 سال اضافه کرد: 6 ورزشکار از استان زنجان برای حضور در مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شده‌اند.

نجفی، علی‌رضا مقدم، نیما شهبازی، امیر حنیفی، امیر حسین رحمانی، هادی محمودی، سالار عمولرافشار را 6 ورزشکار حاضر در مرحله نخست اردوی تیم ملی زیر 19 سال اعلام کرد.

وی زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را شهریور ماه اعلام کرد و گفت: این مسابقات در کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

مسئول اجرایی هیئت شنای استان زنجان از حضور سه ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی واترپلو خبر داد و اظهار داشت: میلاد محمدی، سهیل خادم پیر و محمد حسین محمدی سه ورزشکار زنجانی حاضر در اردوی تیم ملی هستند.

وی زمان برگزاری مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا را آبان ماه سال جاری و محل برگزاری آن را امارات اعلام کرد.

نجفی از فعالیت مدرسه واترپلو در تابستان خبر داد و افزود: این مدارس برای رده سنی هشت تا 12 سال دایر می‌شود.

وی زمان آغاز لیگ برتر واترپلو را 23 تیر ماه اعلام کرد و ادامه داد: مسئولان تیم واترپلوی استان زنجان در صدد حفظ اسکلت تیم واترپلوی زنجان در لیگ گذشته هستند.

مسئول اجرایی هیئت شنای استان زنجان از فعالیت دو تیم شنای بانوان در قالب تیم‌های (الف) و (ب) خبر داد و افزود: تیم واترپلو بانوان هم که قهرمان لیگ سال گذشته شده است درحال آماده‌شدن برای حضور در لیگ آینده است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول