اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای شهری کردستان خبر داد

تامین آب شرب 2 هزار اشتراک در سنندج

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان گفت: با الحاق روستاهای نایسر، ننله و حسن‌آباد به حوزه شهری در سال گذشته آب شرب 2 هزار اشتراک در سنندج تامین شد.

تامین آب شرب 2 هزار اشتراک در سنندج

علیرضا تخت‌شاهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این اقدام از طریق منبع برازان تامین و تعادل و توازن در مصرف آب برای کل روستاها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام علیرغم عدم تخصیص اعتبارات مورد نیاز صورت گرفت، خاطرنشان کرد: شرکت آبفای کردستان با انجام مراحل مطالعاتی به‌ منظور پیشبرد تامین آب کوتاه‌مدت و زودبازده در این مناطق، بخشی از آب شرب منطقه نایسر را از طریق منبع برازان با بررسی جوانب فنی کار تامین کرد.

وی با اشاره به اینکه انجام طرح‌های آبرسانی نیازمند اعتبارات است، افزود: پیگیری برای تامین اعتبارات به منظور اجرای زیرساخت‌های آب و فاضلاب در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان به مشخصات فنی پروژه آبرسانی نایسر اشاره کرد و یادآور شد: در راستای تامین آب کوتاه‌مدت نایسر برای جمعیت فعلی با توجه به نوسانات شدید مصرف آب در روستا شرکت به شناسایی و مرئی کردن شیرهای مدفون شده و نصب شیرآلات جدید در سطح روستا به‌ منظور زون‌بندی برای برنامه جیره‌بندی آب شرب در شرایط بحرانی و کمبود آب اقدام کرد.

تخت‌شاهی یادآور شد: همچنین لوله‌گذاری لوله پلی‌اتیلن با قطر 110 میلی‌متر به‌طول 780 متر، مرئی کردن و لایه‌روبی پنجگ باب حوضچه شیرآلات، نصب هشت عدد شیر فلکه جدید در قطرهای مختلف، اتصال لوله پلی‌اتیلن به لوله فولادی 300 میلیمتری و اتصال لوله پلی‌اتیلن 110 به لوله‌های پلی‌اتیلن 90 و 110 میلیمتری از دیگر اقدامات انجام شده توسط این شرکت است.

وی اضافه کرد: با اقدامات انجام شده زمینه ثبات در شبکه آبرسانی روستای نایسر از طریق منبع برازان انجام شده است.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول