اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت

مجتمع آبرسانی 9 روستایی حاشیه زاینده رود بهره‌برداری می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری گفت: در هفته دولت پروژه تصفیه‌خانه آب و مجتمع آبرسانی 9 روستایی حاشیه زاینده رود به بهره‌برداری می‎رسد.

مجتمع آبرسانی 9 روستایی حاشیه زاینده رود بهره‌برداری می‎شود

قاسمعلی خدابخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: پروژه تصفیه‌خانه آب و مجتمع آبرسانی 9 روستایی حاشیه زاینده رود با اعتباری افزون بر 24 میلیارد ریال در دست احداث است.

وی با بیان اینکه این پروژه همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با بهره‌برداری از این تصفیه‌خانه و تکمیل خطوط انتقال آب مجتمع 9 روستایی، روستاهای هوره، دشتی، چم کاکا، چم چنگ، ایلبگی، سوادجان، چم عالی، چم خلیفه، چم جنگل از نتایج بسیار خوب این طرح که افزایش کمیت و کیفیت آب آشامیدنی است استفاده خواهند کرد.

خدابخشی ادامه داد: همچنین در حال حاضر پروژه‌های آبرسانی مجتمع 21 روستایی پشتکوه فلارد با 60 درصد پیشرفت برای بهره‌مندی 6 هزار و 575 نفر جمعیت در این استان در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری احداث مجتمع هشت روستایی سردشت را از دیگر طرح‌های در دست اجرای این شرکت برشمرد و گفت: این طرح با پیشرفت فیزیکی 15 درصدی در دست اجراست.

خدابخشی خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه افزون بر 9 هزار و 875 جمعیت روستایی از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین مجتمع پنج روستایی منج با 30 درصد پیشرفت فیزیکی افزون بر 3 هزار و 339 نفر جمعیت را از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌کند.

خدابخشی کیفیت اجرای پروژه‌های آبرسانی این شرکت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این شرکت با تغییر رویکرد و توجه به مجتمع‌های آبرسانی روستایی نسبت به متمرکز کردن فعالیت‌های خود برای آبرسانی به روستائیان اقدام کرده که خوشبختانه تاکنون در این استان این امر محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‎رود در آینده‌ای نزدیک با تلاش همکاران در این استان و توجه مسئولان به زودی شاهد بهره‌برداری از مجتمع‌های در حال احداث این استان باشیم.

خدابخشی روند اجرای پروژه‌های آبرسانی در این استان را با توجه به صعب‌العبور بودن و کوهستانی بودن منطقه بسیار خوب توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد مردم به زودی بتوانند از پروژه‌های در حال احداث صنعت آب بهره‌برداری کنند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول