اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آبفار فومن:

روستای «سنگ‌بیجار» فومن آبرسانی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست آب و فاضلاب روستایی فومن از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شبکه آبرسانی به روستای «سنگ‌بیجار» این شهرستان خبر داد.

روستای «سنگ‌بیجار» فومن آبرسانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، مصطفی اصغری عصر امروز در جریان آغاز عملیات آبرسانی به روستای «سنگ‌بیجار» این شهرستان اظهار کرد: فاز دوم این پروژه 4 کیلومتر لوله‌گذاری از نوع پلی‌اتیلن 110 انجام می‌گیرد که با بهره‌برداری از آن تعداد 212 خانوار روستای سنگ‌بیجار از مزایای آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 95 روستا زیرپوشش امور آبفار فومن قرار دارند، افزود: بالغ بر 63 درصد از روستاهای این شهر از نعمت آب شرب سالم برخوردار هستند.

این مسئول، درباره آغاز عملیات اجرایی شبکه آبرسانی به روستاهای مالوان و کیابان فومن بیان کرد: این پروژه جزو فاز دوم پروژه آبرسانی روستای «رود پیش» است که هم‌اکنون 17 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی، ابراز کرد: برای اجرای شبکه  آبرسانی به روستاهای مالوان و کیابان، 24 کیلومتر لوله‌گذاری انجام می‌شود که هم‌اکنون کار 4 کیلومتر از آن به اتمام رسیده است و بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال برای اجرای پروژه مزبور هزینه می‌شود.

به گفته اصغری، با بهره‌برداری از این پروژه تعداد 238 خانوار روستاهای مالوان و کیابان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول