اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ابلاغ ارتقا به شهرستان

هیئت‌های ورزشی اشتهارد دارای حق رأی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان اشتهارد گفت: با ابلاغ فعالیت شهرستانی اشتهارد از این پس هیئت‌های ورزشی این شهرستان در مجامع انتخاباتی استان البرز حق رای خواهند داشت.

هیئت‌های ورزشی اشتهارد دارای حق رأی شدند

شعبان حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در گذشته این امتیاز در اختیار هیئت‌های ورزشی ما نبود، اما از این پس هیئت‌های ورزشی ما می‌توانند با حضور در مجامع و شرکت در انتخابات هیئت‌های ورزشی رأی بدهند و تأثیرگذار باشند.

حسنی با بیان اینکه در حال حاضر 24 هیئت ورزشی فعال در این شهرستان وجود دارد گفت: با توجه به ابلاغ شهرستان شدن در تلاشیم با همراهی فرمانداری و حمایت شورا و شهرداری فضای اداری جدید را برای اداره ورزش در این شهر تدارک ببینیم.

وی به برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی اشتهارد اشاره کرد و اذعان داشت: پس از بررسی‌های فراوان به این نتیجه رسیدیم که این برنامه را همراه با جشن شهرستان شدن که در تیر ماه به انجام میرسد برگزار کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اشتهارد اذعان داشت: اشتهارد پنجمین شهرستان استان البرز محسوب می‌شود و از این پس انتظار داریم هیئت‌های ورزشی استان البرز نگاهی جدی‌تر به این منطقه داشته باشند و برای توسعه ورزش و رونق بیشتر آن ما را یاری دهند ضمن آنکه در این ارتباط باید امکانات بیشتری به این شهرستان تزریق شود تا در آینده بتوانیم پاسخگوی نیازهای ورزشی جوانان منطقه باشیم.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول