اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس:

قانون‎گذاری مجلس در راستای تحقق شعار سال باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت و قانون‎گذاری مجلس شورای اسلامی باید در راستای تحقق شعار امسال یعنی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد.

قانون‎گذاری مجلس در راستای تحقق شعار سال باشد

مجید جلیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس نهم با رهبر معظم انقلاب و فرمایشات حکیمانه معظم له در این نشست اظهار داشت: توصیه‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری در این نشست و تاکید معظم له بر انجام وظایف نمایندگی و تاکید بر قانون‌گذاری درست، فصل‌الخطاب همه نمایندگان و مسئولان است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر مسائل اقتصادی در شعارهای سال‎های اخیر و ضرورت اتخاذ تدابیر و راهکارهای لازم در راستای پاسخگویی به دغدغه‌های معظم له در این باره، گفت: مجلس دو وظیفه مهم نظارت و قانون‎گذاری را در جمهوری اسلامی عهده‌دار است که اولویت برنامه‌ها در راستای انجام این دو وظیفه باید معطوف به تحقق شعار سال یعنی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد.

جلیل حمایت از تولید ملی را نیازمند یک بسیج همگانی عنوان کرد و افزود: تلاش برای فراهم ساختن بسترهای سرمایه‌گذاری در بخش‎ها و مناطق مختلف و استفاده و به کارگیری خلاقیت جوانان ایرانی در این راستا یک اصل مهم و اساسی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بخشی از لوازم و ضرورت‎های تحقق شعار امسال را متوجه حوزه فرهنگ عنوان کرد و افزود: حمایت از کار و سرمایه ایرانی با فرهنگ‎سازی در راستای استفاده از کالای ایرانی و پرهیز از مصرف محصولات خارجی به عنوان راه نجات اقتصاد کشور، اتفاق می‌افتد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس و دولت نیز باید با یک بسیج همگانی شرایط حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از سرمایه‌گذاران را فراهم کنند، چرا که امروز دغدغه اصلی جوانان بیکاری است و غول بیکاری جز با حمایت از تولید و استفاده از تولیدات ملی شکسته نمی‎شود.

وی با بیان اینکه بسیاری تولیدات داخلی قابل رقابت با محصولات دیگر کشورهاست، گفت: کشور ما از لحاظ منابع انسانی برخوردار از جوانان فکور و دانشمندی است که با فراهم آوردن شرایط و بسترهای بروز خلاقیت و توانمندی آنان، می‎توانند تولید داخلی را رونق داده و محصولی باکیفیت بهتر از محصولات مشابه خارجی تولید کرده و نیاز داخل را تامین کنند.

جلیل بر ضرورت همراهی و همکاری مردم با مسئولان در راستای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب تاکید و خاطرنشان کرد: متاسفانه دیده می‎شود که کالایی که در ایران تولید و از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است، مشابه خارجی آن طرفدار بیشتری دارد که باید در این زمینه فرهنگ‎سازی شود.

عضو فراکسیون رهروان ولایت همچنین از جوانان خواست تا قدر و منزلت خود را دانسته و با تقویت تولید ملی قدرت خود را به جهانیان نشان دهند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول