اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهشهر خبر داد

اختصاص بودجه 56 میلیارد ریالی به طرح‌های کشاورزی بهشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار بهشهر گفت: تاکنون در قالب کارگروه توسعه کشاورزی، 56 میلیارد ریال به طرح‌های کشاورزی این شهرستان اختصاص یافت.

اختصاص بودجه 56 میلیارد ریالی به طرح‌های کشاورزی بهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، محمدرضا البرزی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی و تجلیل از کشاورزان نمونه بهشهری، با بیان اینکه دولت مصمم است فعالیت‌های بخش کشاورزی باید همانند بخش مسکن با شتاب و تلاش شبانه‌روزی انجام شود، اظهار داشت: به‌گونه‌ای برای کشاورزان برنامه‌ریزی کنیم که آنها فقط به فکر افزایش تولید، کیفیت محصول و رقابت در بازارهای محلی، ملی و بین‌المللی باشند.

وی تصریح کرد: اگر در بخش کشاورزی استقلال نداشته باشیم در حوزه‌های امنیتی، سیاسی، صنعت و معدن و بسیاری از حوزه‌ها استقلال نخواهیم داشت. دولت با درک این حساسیت برنامه‌های متعددی را در بخش کشاورزی و در قالب کارگروه توسعه بخش کشاورزی دارد.

رئیس کارگروه کشاورزی شهرستان بهشهر با بیان اینکه فرصت و بستر کار برای توسعه کشاورزی، رفع کاستی‌ها و ترمیم شاخه‌های کشاورزی مهیا است، خاطرنشان کرد: مدیران باید شکارچی لحظه‌ها باشند، با برنامه‌ریزی مدبرانه به‌طور حرفه‌ای در فعالیت‌ها ورود پیدا کنند، متخصص در حوزه کاری خود باشند و با شناخت ظرفیت‌ها و فرصت‌ها، بهترین نتایج را به دست آورند.

البرزی از اختصاص 56 میلیارد ریال به طرح‌های کشاورزی شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: این میزان اعتبار در قالب کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان و در نخستین قدم از فعالیت‌های جدید کارگروه تخصصی کشاورزی، در نظر گرفته شد که پس از تصویب و تامین در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این مبلغ جدا از اعتبارات سازمانی بخش کشاورزی شهرستان بهشهر است.

فرماندار بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: یکی از اولویت‌های شهرستان، توسعه همه‌جانبه بخش کشاورزی و رسیدگی به زیرساخت‌های آن از جمله انتقال آب‌های سطحی، جاده‌های بین مزارع، تسطیح و زهکشی اراضی است.

نماینده دولت در بهشهر با بیان اینکه دولت در بخش کشاورزی، سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام داده و طرح‌های حمایتی دارد، تصریح کرد: بیش از 2.5 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض در سال 90 به بهره‌برداران پرداخت شد.

البرزی متذکر شد: سال گذشته بیش از 90 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شد.

در پایان این مراسم از کشاورزان نمونه و بازنشستگان جهاد کشاورزی با تقدیم هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول