اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد

پرداخت 3 میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان گیلانی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از پرداخت سه میلیارد تومان از طریق صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی به کشاورزان این استان خبر داد.

پرداخت 3 میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان گیلانی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اردشیر روحی بعد از ظهر امروز در جلسه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی گیلان اظهار کرد: صندوق مذکور برای حمایت از بخش کشاورزی در کشور تشکیل شده است.

وی خواستار استقبال کشاورزان از صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در گیلان شد و افزود: استقبال کشاورزان از صندوق مذکور نیازمند فرهنگ‌سازی است.

روحی گیلان را دارای 317 هزار بهره‌بردار در بخش کشاورزی دانست و تصریح کرد: کشاورزی گیلان در بخش‌های مختلف نیازمند حمایت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در ارتقای توان کشاورزان را موثر خواند و ابراز کرد: راحت‌ترین پرداخت تسهیلات به کشاورزان از طریق صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به پرداخت سه میلیارد تومان تسهیلات از طریق صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی به کشاورزان در مدت سال، خاطرنشان کرد: صندوق مذکور پناهگاه خوبی برای کشاورزی گیلان است.

روحی به تاسیس صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در شهر رشت اشاره کرد و افزود: تاسیس صندوق مذکور در شهرستان‌های دیگر باید انجام شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی گیلان بازوی پر توان مسئولان در استان است، یادآور شد: سال گذشته سرمایه صندوق مذکور در استان 900 میلیون تومان بوده و اکنون به 3 میلیارد و 700 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی مبلغ تسهیلات پرداختی به کشاورزان در گیلان را 12 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاسیس صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در تمام شهرستان‌ها هدف‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول