اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور تولیت آستان قدس رضوی

ویژه‌برنامه مبعث رسول اکرم(ص) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: ویژه‌برنامه‌های جشن روز عید سعید مبعث با حضور تولیت آستان قدس رضوی و عموم زائران در تالار اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه مبعث رسول اکرم(ص) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: مراسم جشن روز مبعث از ساعت 9.30 صبح در تالار اماکن متبرکه رضوی با حضور اقشار مختلف زائران و مجاوران و خادمان بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با سایر ویژه‌برنامه‌های عید مبعث، افزود: در مراسم جشنی که در شب عید مبعث در صحن جامع رضوی تدارک دیده شده است، حجت‌الاسلام‌ ناصر رفیعی با موضوع «اهداف بعثت پیامبر اکرم(ص)» بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: حجج‌‌اسلام صداقت‌زاده و سرلک نیز از 27 خرداد به مدت یک هفته قبل از نماز مغرب و عشاء با موضوع «ثمره سیره نبوی(ص) در زندگی بشری» در صحن جامع رضوی سخنرانی خواهد کرد.

حسینی «بررسی سیره عملی رسول اکرم(ص) و بعثت ایشان» را از دیگر موضوعات سخنرانی‌هایی عنوان کرد که ویژه این ایام، قبل از نماز جماعت ظهر و عصر در رواق امام‌ خمینی(ره) پیش‌بینی شده است و حجج‌اسلام سیدمصطفی میرلوحی و عباس فرازی در این مراسم به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

دبیر شورای‌عالی فرهنگی آستان قدس رضوی برگزاری مراسم مدیحه‌سرایی با حضور مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) را از دیگر برنامه‌های این مراسم جشن عنوان کرد. 

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول