اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

اعزام بیش از 2 هزار مبلغ به سراسر فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: سازمان اقدام به اعزام بیش از 2 هزار مبلغ در ماه مبارک رمضان به شهرها و روستاهای فارس می‌کند.

اعزام بیش از 2 هزار مبلغ به سراسر فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام ولی‌الله محمودی‌نژاد ظهر امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزش روش‌های پژوهش در حوزه دین اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی این استان در راستای تعمیق فرهنگی دینی و قرآنی موفق به برگزاری کارگاه آموزش و پژوهش با حضور شخصیت‌های فرهنگی و دینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: پژوهش یکی از اساسی‌ترین نیازها برای نیل به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه مجموعه‌ها و نهادهای جامعه بوده و قدرت و استقلال دینی بر پایه پژوهش‌های دانشمندان دینی و مذهبی استوار است.

این روحانی مسئول افزود: پویایی علم در گرو پژوهش بوده و بسترهایی که علم در آن توسعه پیدا می‌کند حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی هستند چراکه اگر در حوزه و دانشگاه پژوهش صحیح انجام نشود، علم رو به زوال و نابودی می‌رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس ادامه داد: دین اسلام مکتب تعقل و تفکر مبتنی بر تحقیق و پژوهش بوده و تمدن دیرپای ایرانی حاکی از همین تفکر است.

محمودی‌نژاد از برگزاری 15 جشن بزرگ مبعث در 15 مکان عمومی شیراز خبر داد و افزود: به کمک هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی شیراز و شهرستان‌های استان فارس در بیش از 150 مکان جشن مبعث با حمایت تبلیغات اسلامی به صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته در زمینه آموزش و پژوهش علوم قرآنی و دینی 200 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت و در اجرای طرح هجرت نیز 350 مبلغ به روستاها اعزام شدند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول