اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با مبعث پیامبر(ص)

200 مبلغ به سراسر کشور اعزام شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام 200 نفر مبلغ همزمان با عید مبعث به سراسر کشور خبر داد.

200 مبلغ به سراسر کشور اعزام شدند

حجت‌الاسلام غلام‌عباس موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اهمیت عید مبعث اظهار کرد: به مناسبت این عید، پیامبر اکرم(ص) به نبوت و پیامبری مبعوث شد و بار سنگین رسالت بر دوش نازنین نبی مکرم اسلام(ص) قرار گرفت.

وی با اشاره به سخنی از پیامبر اکرم(ص) گفت: بالاترین هدف پیامبر اسلام(ص) رساندن مکارم و فضائل اخلاقی به جامعه بود تا رسالت نبوت به پایان برسد.

مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: مبعث، عید نجات بشریت از رذایل، تباهی‌ها و جهالت‌هاست و خداوند بر انسان‌ها منت گذاشت و بهترین انسان را به عنوان پیامبر انتخاب کرد تا کرامت‌ها، فضائل و خوبی‌ها را به انسان‌ها برساند.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) به رسالت مبعوث شد تا پیام نورانی الهی را به مردم برساند و انسان‌ها در دامان اسلام و قرآن رشد کنند و این عید برای رهایی و خلاصی بشریت از تمام مسائل و رذایلی است که در آن عصر وجود داشت.

موسوی از اعزام 200 مبلغ همزمان با عید مبعث خبر داد و افزود: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به منظور پاسداشت این عید بزرگ، تبیین معارف اسلامی و تبلیغ احکام الهی و نورانی اسلام و سیره و شخصیت و مرام پیامبر اسلام(ص) اقدام به اعزام مبلغ می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: مبلغان در ایام عید مبعث به مدت سه روز در مناطق تبلیغی حاضر شده و نسبت به برپایی محافل جشن مبعث اقدام می‌کنند.

مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: برنامه‌های سنتی تبلیغ مانند برپایی نماز جماعت و تبلیغ چهره به چهره از جمله برنامه‌هایی بوده که مبلغان در قالب آنها نسبت به توجه معارف قرآنی و معرفی صحیح سیره اهل‌بیت(ع) به ویژه پیامبر اکرم(ص) اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول