اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه:

ادارات ابرکوه بودجه‌های ورزشی را صرف امور غیرورزشی می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه از عدم توجه ادارات ابرکوه به ورزش کارمندان خود و صرف هزینه‌های ورزشی در امور غیر مرتبط انتقاد کرد.

ادارات ابرکوه بودجه‌های ورزشی را صرف امور غیرورزشی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، ابوالفضل قاسمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از مشکلات ورزش شهرستان، عدم توجه مجموعه اداری به ورزش است، از خبرنگاران خواست تا حتما در این زمینه اطلاع‌رسانی کنند.

وی افزود: ورزش نیاز ضروری کارمندان است اما کارمندان این شهرستان با واژه ورزش بیگانه هستند و این امر مورد غفلت قرار گرفته است.

قاسمی یادآور شد: با خوش‌بینانه‌ترین دید، برخی از بودجه‌های اختصاص داده شده به ورزش ادارات صرف خرید پوشاک ورزشی و گاهی کرایه سالن ورزشی می‌شود و ورزش همگانی مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

رئیس ورزش و جوانان ابرکوه خاطرنشان کرد: بی‌توجهی به ورزش در ادارات سبب خمودگی و کسالت کارکنان ادارات ابرکوه شده و این امر به وضوح در انجام امور و وظایف محول شده به آنها قابل تشخیص است.

وی با تشریح برخی از فعالیت‌های ورزشی انجام شده در شهرستان اظهار داشت: با وجود مشکلات و کمبودها برنامه‌های خوبی برای گذران اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان تدارک دیده شده است که تمام افراد در شهر ابرکوه، بخش بهمن و روستاها را بر حسب امکانات موجود زیر پوشش قرار داده است.

قاسمی افزود: از خبرنگاران شهرستان می‌خواهیم که چون همیشه یاری رسان فعالیت‌های ورزشی باشند و با توجه به اینکه ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند، نظرات آنان را به مسئولان ورزشی شهرستان برسانند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول