اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مظلوم واقع شده است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با وجود همه تلاش‌ها فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر مظلوم مانده است.

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مظلوم واقع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در همایش توجیهی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: با وجود همه تلاش‌ها فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر مظلوم مانده است.

جهانبخش تاکید کرد: حداقل سازمان و یا وزارتخانه‌ای برای اجرای اهداف فریضه الهی امر به معروف ایجاد شده تا شاید گوشه‌هایی از مظلومیت این فریضه برطرف شود.

وی اضافه کرد: استان بوشهر که نام دارالحماسه و ولایت‌مدار به خود دارد مسئولیتش از همه در قبال این فریضه الهی سنگین‌تر است.

استاندار بوشهر با تاکید بر این نکته که همه در قبال این فریضه الهی مسئول هستند گفت: خانواده، آموزش و پرورش، دانشگاه‌‌ها و جامعه نقش اساسی در مقابل این فریضه الهی دارند و تذکر لسانی باید به‌ عنوان فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

این مقام مسئول بدحجابی را به‌ عنوان یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی نام برد و گفت: انسان‌های بی‌تفاوت در این مشکل گام برمی‌دارند و ستاد احیا باید برای این معضل چاره‌اندیشی کند.

مسئول دبیرخانه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر نیز در این نشست گفت: هدف اصلی ما در ستاد نهادینه کردن فرهنگ تذکر لسانی در جامعه است.

حجت‌الاسلام محمد رضوانی افزود: باید کاری کنیم که متدینین نسبت به حوادث اطراف خود بی‌تفاوت نباشند.

حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی‌نژاد امام جمعه عالی شهر نیز در این نشست امر به معروف و نهی از منکر را از رسالت‌های مهم پیامبران الهی نام برد و گفت: هدایت انسان‌ها به سوی نیکی‌ها و فضائل در قالب این فریضه الهی است و همه وظیفه دارند تلاش کنند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول