اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو استان اصفهان خبر داد

دعوت بانوی جودوکار اصفهانی به اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جودو استان اصفهان گفت: زهرا نورالهی بانوی جودوکار اصفهانی به اردوی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا دعوت شد.

دعوت بانوی جودوکار اصفهانی به اردوی تیم ملی

سیدرضا رفیع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار داشت: زهرا نورالهی بانوی جودوکار اصفهانی به اردوی تیم ملی به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا که قرار است در تیرماه سال جاری برگزار شود دعوت شد.

وی در ادامه به برگزاری کلاس مربیگری درجه دو و سه اشاره کرد و افزود: از 20 تا 24 ماه جاری این کلاس‌ها با حضور 80 نفر از سراسر استان برگزار شد.

رئیس هیئت جودو استان اصفهان افزود: در پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته نیز آزمون کمربند مشکی دان یک، دو و سه زیر نظر کمیته فنی فدراسیون جودو برگزار شد.

وی هم‌چنین به برنامه‌های آینده هیئت جودو استان اصفهان اشاره کرد و افزود: به دلیل بالا بردن سطح داوری در استان اصفهان کلاس داوری درجه سه از اواخر تیرماه برگزار می‌شود.

رفیع‌زاده اذعان داشت: رقابت‌های انتخابی قهرمانی نوجوانان و جوانان در سطح آقایان و بانوان در اواخر ماه گذشته برای حضور در مسابقه‌های المپیاد ایرانیان که قرار است در اواخر شهریورماه باشد برگزار شد که نفرات برتر هم‌اکنون به صورت دو روز در هفته در اردو به سر می‌برند.

وی هم‌چنین تصریح کرد: بنای خود را در سال جاری بر امر آموزش و هم‌چنین قهرمانی گذاشته‌ایم و یکی از داوران بین‌المللی از اصفهان را نیز برای شرکت در کلاس بین‌المللی اعزام کردیم.

رئیس هیئت جودو استان اصفهان در پایان افزود: در چند سال گذشته سه مرتبه عنوان سومی برترین هیئت‌های جودو در سراسر کشور را به دست آوردیم.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول