اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله استادی:

جدایی کامل حوزه‌های علمیه خواهران و برادران درست نیست

خبرگزاری فارس: دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه عرصه‌های مشترک فراوانی میان فعالیت‌های حوزه‌های علمیه برادران و خواهران وجود دارد گفت: جدایی کامل حوزه‌های علمیه خواهران و برادران درست نیست.

جدایی کامل حوزه‌های علمیه خواهران و برادران درست نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله رضا استادی در نخستین نشست شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران که در دبیرخانه شورای عالی حوزه‌ در قم برگزار شد، با ابراز خرسندی از تشکیل این شورا اظهار کرد: امیدواریم تشکیل شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران برکات خوبی به همراه داشته باشد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه افزود: با تشکیل شورای سیاستگذاری حوزه‌های خواهران ارتباط آن با شورای عالی حوزه‌های علمیه قطع نشده است، به این معنی که حوزه‌های خواهران زیر نظر این شورای سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و مدیر را انتخاب می‌کند و در کنار آن تأیید اسا‌سنامه و مدیریت و سیاست‌های کلان و نظارت بر آن بر عهده شورای عالی است.

وی با تأکید بر اینکه میان شورای سیاستگذاری حوزه‌های خواهران و شورای عالی حوزه‌های علمیه ارتباط و همکاری وجود دارد ادامه داد: اعضای شورا باید عرصه‌های همکاری را شناسایی و آن را بیان کنند. همچنین در امور مشترک لازم است که تصمیمات مشترک گرفته شود.

آیت‌الله استادی با بیان اینکه عرصه‌های مشترک فراوانی میان فعالیت‌های حوزه‌های علمیه برادران و خواهران وجود دارد که می‌توان با تعامل و همکاری‌ در تصمیم‌گیری‌ها موفق‌تر عمل کرد گفت: جدایی کامل حوزه‌های علمیه خواهران و برادران درست نیست.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول