اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 11 میلیارد ریال محقق شد

احداث 2 مرکز بهداشتی و درمانی مجهز و استاندارد در عسلویه

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه از احداث دو مرکز بهداشتی و درمانی مجهز و استاندارد در عسلویه خبر داد.

احداث 2 مرکز بهداشتی و درمانی مجهز و استاندارد در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عبدالله نادری عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی مرکز بهداشتی بیدخون اظهار داشت: بهداشت و درمان از مهم‌ترین مسایل در جامعه است و افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی باید مورد عنایت مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: عسلویه از مناطق عملیاتی صنعت نفت به شمار می‌رود و حجم آلاینده‌های زیست‌محیطی در این منطقه و شهرها و روستاهای اطراف بسیار بالاست که باید با توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی نسبت به بهبود وضعیت بهداشتی اهتمام ورزیم.

بخشدار ویژه عسلویه خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر با تلاش دولت خدمتگزار، برنامه‌ریزی جامع و کاملی برای احداث مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشتی تخصیص یافته و تلاش ویژه‌ای برای رضایت خاطر مردم انجام گرفته است.

نادری از احداث دو مرکز بهداشتی مجهز و استاندارد در عسلویه خبر داد و اذعان کرد: این مراکز در مجموع با اعتبار 11 میلیارد ریال در بندر نخل تقی و در روستای بیدخون اجرایی شده است.

وی بیان کرد: مرکز بهداشت و درمان شهر نخل تقی در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی احداث خواهد شد. 

بخشدار ویژه عسلویه گفت: مرکز بهداشت و درمان بیدخون نیز به متراژ 300 متر انجام می‌پذیرد و علاوه بر آن پانسیون پزشکان نیز در همین محل احداث خواهد شد.

نادری افزود: بیش از 400 میلیون تومان به این امر اختصاص یافته که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری است.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان اهتمام خاصی به توسعه امکانات بهداشتی و درمانی دارد و در عسلویه بیشترین اقدامات در این حوزه انجام گرفته است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول