اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

باج‌خواهی غربی‌ها در قضیه هسته‌ای خواب و خیال واهی است

خبرگزاری فارس:عضو خبرگان رهبری و امام جمعه اراک گفت: دشمن برای باج‌خواهی از ایران در قضیه هسته‌ای در خواب و خیال واهی به سر می‌برد.

باج‌خواهی غربی‌ها در قضیه هسته‌ای خواب و خیال واهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در اجتماع مردم شهرستان سی‌سخت به مناسبت بعثت حضرت رسول (ص)، با تبریک بیست و هفتم رجب سال‌روز بعثت حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) بیان کرد: روزهای آخر ماه رجب است، کسانی که وجودشان رجبی است اخلاقشان و برخورد و زندگیشان همه بوی عبادت می‌دهد و اگر بخواهیم رجبی باشیم باید اخلاق، رفتار و گفتار ما برگرفته از سیره نبوی باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: فرصت رجب باعث می‌شود که از خداوند بخواهیم در زمره اصحاب امیر‌المومنین و امام عصر (عج) قرار گیریم و اخلاق و کردار ما محمدی و فاطمی شود.

دری نجف‌آبادی تاکید کرد: در آستانه ماه شعبان هستیم این ماه سرشار از الطاف و رحمت الهی است، ماه رجب و شعبان مقدمه ماه رمضان بوده و هدف این است که در این کره خاکی آدم‌ها خوب تربیت شوند.

وی افزود: اگر در راه حق حرکت کنیم زهی سعادت در غیر این صورت چیزی جز غفلت و افسوس بر جای نمی‌گذاریم.

وی یادآور شد: توسلات، جلسات تلاوت قرآن و تذکرات همه برای بیداری انسان است، پیامبر زمینه تحول را در فکر ما به وجود آورد ما را از خواب غفلت بیدار کرد و تاریکی‌ها را کنار زد، نورافشانی کرد و قرآن را آورد تا چشمه‌هایی از عالم غیب و ملکوت به روی انسان باز کند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، بصیرت را سرلوحه کار خود قرار دهیم در مسایل سیاسی، عبادی، فرهنگی، دنیوی و اخروی فرصت‌ها را خوب بشناسیم قدر عمر خود را بدانیم تا شیاطین ما را آلوده نکنند.

وی افزود: دشمنان دین ما را اسیر ماهواره و فساد و بی‌بندوباری نکنند و هشیار باشیم که عمر خود را به بطالت نگذرانیم.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: پیامبر آمد تا انسان شایسته تربیت کند یعنی کسانی که اهل دل و اهل ذکر و اهل تقوا هستند.

وی افزود: شعر حافظ و سعدی ماندگار است چون شاگردان این دانشگاه علوی هستند این جذابیتی که در شعر این شاعران است به خاطر علاقه به محمد و ولایت محمد (ص) است، اگر امام بزرگوار هر سخنش ارزش داشت به خاطر عشق به پیامبر و خاندان پیامبر (ص) بود و به همین خاطر اگر هزاران ابوذر و مالک اشتر وجود داشت دنیا گلستان می‌شد.

وی همچنین تاکید کرد: زمان حضرت بقیةالله انسان‌ها خوب تربیت می‌شوند تا بتوانند دنیا را به سمت و سوی عدالت سوق دهند.

وی تصریح کرد: ما باید تا ظهور امام عصر این نهضت را ادامه دهیم و زمینه‌ساز ظهور آن امام عدالت گستر باشیم چرا که امام عصر خواهد آمد و پرچم اسلام را به اهتزاز در خواهد آورد.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: وظیفه داریم در تربیت انسان‌های با فضیلت بکوشیم، اشرفی‌ها و علامه طباطبایی و علامه حلی بندگان شایسته و وارسته هستند، امروز باید با پیامبر(ص) تجدید بیعت کنیم بیعت مجدد و اعلام آمادگی برای شهادت در راه خدا که در رکاب امام عصر می‌توانیم حق را پیاده کنیم و با فساد و فحشا و بی‌بندوباری مبارزه کنیم.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: غربی‌ها و آمریکایی‌ها بدانند اگر حقوق ما را به رسمیت نشناسند ملت ما تسلیم فشارها و تحریم‌ها و توطئه‌ها نخواهند شد.

دری‌نجف‌آبادی تأکید کرد: هر چه توطئه کنید و دانشمندان ما را شهید و ترور کنید سربازان گمنام امام زمان این دست‌ها را قطع خواهند کرد و آمریکا و اسرائیل بدانند ملت ما بیدار و هوشیار است این کشور متعلق به امام زمان (عج) است و ملت ما با توجه به آرمان‌های مقدس یکپارچه در راه اهداف متعالی خود ایستاده است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول