اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری دوره‌های آموزشی

تربیت‌بدنی اصفهان در حال علمی شدن است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت‌بدنی مدارس استان اصفهان گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان تربیت‌بدنی محیط تربیت‌بدنی استان اصفهان در حال علمی شدن است.

تربیت‌بدنی اصفهان در حال علمی شدن است

حسین ابوالحسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت ارتقای سطح علمی و عملی مربیان تربیت‌بدنی اظهار داشت: توسعه و تقویت کانون‌های ورزشی، ایجاد باشگاه‌های ورزشی دانش‌آموزی و توسعه نظام استعداد‌یابی ورزشی دانش‌آموزان باید در دستور کار تمام مدارس موجود در سراسر استان قرار بگیرد.

وی با اشاره به برگزاری 50 دوره آموزشی برای مربیان تربیت‌بدنی استان در سال تحصیلی گذشته اضافه کرد: فعالیت‌های آموزش و پرورش استان در راستای کیفی‌سازی تربیت‌بدنی و ارتقای سطح علمی مربیان تربیت‌بدنی موجود در سراسر استان است.

رئیس اداره تربیت‌بدنی مدارس استان اصفهان با اشاره به اینکه محیط تربیت‌بدنی استان علمی شده است، تصریح کرد: با برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان تربیت‌بدنی محیط تربیت‌بدنی استان اصفهان در حال علمی شدن است و به روز شدن فعالیت‌های این قشر از جامعه از رویکرد‌های آموزش و پرورش به شمار می‌رود.

وی با اشاره به حضور چشم‌گیر مربیان تربیت‌بدنی در دوره‌های آموزشی ادامه داد: تاکنون بسیاری از این افراد زیر پوشش آموزش‌های علمی و تخصصی در زمینه مباحث تربیت‌بدنی قرار گرفته‌اند و دوره‌های تربیت‌بدنی باید براساس نیاز‌های روز جامعه به این افراد ارائه شود.

ابوالحسنی با اشاره به اینکه دوره‌های مربیگری و داوری باید در رشته‌های پایه برای مربیان تربیت‌بدنی برگزار شود، تاکید کرد: بسیاری از دانش‌آموزان به فعالیت در رشته‌های ورزشی از جمله والیبال، بسکتبال، شنا، بدمینتون و هندبال علاقه‌مند هستند و مربیان تربیت‌بدنی باید پس از حضور در دوره‌های برگزار شده در این رشته‌ها دانسته‌ها و معلومات خود را برای ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان به این افراد ارائه کنند.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول