اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت هندبال خراسان‌رضوی:

بخش خصوصی در پایه‌سازی هندبال فعالیتی ندارد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت هندبال استان خراسان‌رضوی گفت: بخش خصوصی در پایه‌سازی هندبال فعالیتی ندارد.

بخش خصوصی در پایه‌سازی هندبال فعالیتی ندارد

عبدالله کافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد اظهار داشت: بخش خصوصی در تابستان و سایر اوقات سال فعالیتی در هندبال ندارد و عمده فعالیت‌های آموزشی هندبال در آموزشگاه‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هیئت هندبال استان و شهرستان‌ها و چند باشگاه استان که در لیگ‌های بزرگ‌سالان نیز تیم دارند مدارس هندبال را در تابستان برپا می‌کنند تا بتوانند ضمن استفاده کردن از اوقات فراغت نوجوانان و نونهالان، استعدادیابی هم انجام دهند اما در استان باشگاه هندبال خصوصی نداریم.

دبیر هیئت هندبال استان خراسان‌رضوی درباره برنامه‌های این هیئت برای تابستان تصریح کرد: تمام هیئت‌های شهرستانی ما مدارس هندبال خود را در تابستان راه‌اندازی می‌کنند و افراد علاقه‌مند به هندبال در رده‌های سنی پایه می‎توانند به هیئت‌های هندبال استان مراجعه کنند.

وی افزود: هیئت هندبال استان سالن کوثر را که خانه هندبال استان است صبح‌ها در اختیار هیئت مشهد قرار داده و علاقه‎مندان به هندبال در مشهد نیز می‌توانند از برنامه‌های آموزشی هیئت مشهد در سالن کوثر واقع در منطقه قاسم‌آباد استفاده کنند.

کافی به اقدامات باشگاه‌های هندبال استان برای استعدادیابی اشاره و تصریح کرد: طبق برنامه فدراسیون هندبال تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی در لیگ‌های رده‌های سنی پایه سهمیه دارند به همین دلیل باشگاه‌های ثامن‌الحجج(ع) سبزوار و اعتماد ایرانیان که در لیگ برتر حضور دارند مدارس هندبال خود را برپا کرده‌اند و به پرورش استعدادها مشغولند.

دبیر هیئت هندبال استان خراسان‌رضوی در ادامه در خصوص آمادگی تیم‌های هندبال استان برای حضور در مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا خاطرنشان کرد: خوش‌بختانه باشگاه ثامن‌الحجج(ع) سبزوار برای آماده‌سازی و جذب نیروهای مورد نظرش مشکلی ندارد و درصدد بستن تیمی قدرتمند جهت حضور در آسیا است.

وی افزود: باشگاه اعتماد ایرانیان هم در تلاش است تا تیم خوبی را روانه مسابقات لیگ برتر کند که امیدوارم در این راه موفق باشد و بتواند با نیروهای بومی عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشد.

کافی خاطرنشان کرد: در فصل قبل مسابقات هندبال کشور، تیم میعاد مهدی نیز از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول صعود کرد که با توجه به صعود این تیم در کنار دو تیم لیگ برتری استان، هندبال در خراسان‌رضوی فعالیت خوبی پیدا کرده است.

وی افزود: در ارزیابی هیئت‎های هندبال کشور در سال گذشته، هیئت استان خراسان‌رضوی پس از هیئت اصفهان دومین هیئت برتر استانی شد که دلیل این امر هم تعداد بازیکنان ملی‌پوش بیشتر استان اصفهان بود. 

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول