اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال استان قزوین خبر داد

برپایی ششمین مرحله اردوی تیم ملی هندبال در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان قزوین از برپایی ششمین اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال در قزوین خبر داد.

برپایی ششمین مرحله اردوی تیم ملی هندبال در قزوین

سیدمحمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: طبق هماهنگی‌هایی که با فدراسیون هندبال انجام شده است، ششمین اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال کشور از یکم تا ششم مرداد ماه در قزوین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این اردو 20 نفر از هندبالیست‌های کشور به همراه کادر فنی و اعضا تدارکات تیم ملی نوجوانان هندبال حضور دارند و تمرینات را در بهترین سالن‌های استان قزوین انجام می‌دهند.

رئیس هیئت هندبال استان قزوین اضافه کرد: همچنین بخشی از تمرینات تیم ملی نوجوانان هندبال کشور در سالن‌های ورزشی شهرهای الوند و محمود‌آباد استان قزوین برگزار می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه میزبانی قزوین از اردوهای تیم ملی نوجوانان هندبال به بهترین نحو اجرا می‌شود، تصریح کرد: تمام بسترهای لازم برای حضور تیم ملی نوجوانان هندبال آماده شده است و این تیم در قزوین سه بازی تدارکاتی انجام می‌دهد که یکی از این بازی‌ها با تیم نوجوانان هندبال قزوین است.

این مقام ورزشی بیان کرد: مربیان و ورزشکاران هندبالیست قزوینی به شکلی هماهنگ‌شده، از نزدیک شاهد تمرینات تیم ملی نوجوانان هندبال هستند تا آشنایی کامل را نسبت به تمرینات این تیم کسب کنند.

رئیس هیئت هندبال استان قزوین با اشاره به بازدید اعضا تیم ملی نوجوانان هندبال از آثار باستانی قزوین افزود: اعضا تیم ملی نوجوانان هندبال طی برنامه‌ای از آثار تاریخی و باستانی قزوین دیدن می‌کنند.

حسینی پیرامون وضعیت سه هندبالیست نوجوان قزوینی در اردوهای تیم ملی نوجوانان هندبال کشور خاطرنشان کرد: مرتضی بابایی، نیما اسفندیاری و امیرحسین شجاعی‌مهر سه هندبالیستی هستند که در اردوهای تیم ملی نوجوانان هندبال کشور به صورت ثابت حضور دارند و از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

وی در خاتمه اذعان کرد: پس از ششمین اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال، این تیم راهی مسابقات قرقیزستان می‌شود و در شهریور ماه نیز به مسابقات آسیایی بحرین می‌رود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول