اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال مس کرمان:

ساختار هندبال کشور باید تغییر کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: اگر وضع به همین گونه باشد، هیچ تیمی به جز سپاهان توان قهرمان شدن در لیگ برتر را ندارد.

ساختار هندبال کشور باید تغییر کند

محمد موسوی پس از شکست مقابل فولاد مبارکه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بازی مقابل سپاهان بسیار سخت بود البته نه به لحاظ فنی بلکه به این علت که باید مقابل مدعی عنوان قهرمانی در خانه‌اش بازی می‌کردیم و می‌دانستیم داوری به شدت به نفع تیم میزبان است.

وی گفت: ما در این دیدار بسیار خوب بازی کردیم و بازیکنان مس نهایت تلاش خود را به کار بستند تا مدافع عنوان قهرمانی را در خانه‌اش زمین‌گیر کنند اما داوران تلاش ما را بی‌ثمر گذاشتند.

موسوی افزود: آنها می‌خواستند به هر نحو که شده سپاهان قهرمان شود و در این مسیر هرچه قربانی بود گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: با اختلاف دو گل باختن به حریف، آن هم در خانه خودش نشان می‌دهد که بازی کاملا پایاپایی را با آنها انجام دادیم و منصفانه‌ترین نتیجه حداقل مساوی بود.

سرمربی هندبال مس کرمان ابراز داشت: برای ما مثل روز روشن بود که داوران این بازی را برای سپاهان درمی‌آورند تا این تیم به راحتی قهرمان شود، رویه‌ای که برای همه تیم‌ها در لیگ برتر هندبال کشور تبدیل به عادت شده است.

وی گفت: با این اوضاعی که در فدراسیون وجود دارد، قهرمانی در لیگ ایران انحصاری است و امکان ندارد، تیمی به جز سپاهان بتواند در لیگ برتر قهرمان شود.

موسوی که به شدت از نحوه قضاوت داوران در دیدار با سپاهان گله‌مند بود، گفت: تا ساختار فدراسیون هندبال به این شکل باشد، نمی‌توان انتظار تغییر داشت و هر سال باید این سناریوی از پیش نوشته شده را تماشا کنیم و هیچ اعتراضی هم نداشته باشیم.

به گزارش فارس، مس کرمان با توجه به این شکست همچنان در رتبه چهارم باقی ماند و به بازی آخر خود مقابل هپکو در کرمان چشم دوخته است تا این رتبه را در پایان لیگ حفظ کند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول