اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عید مبعث

مدال‌آوران کشتی لاهیجان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: ورزشکاران مدال‌آور در مسابقات قهرمانی کشتی کشور به مناسبت روز مبعث در لاهیجان تجلیل شدند.

مدال‌آوران کشتی لاهیجان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، همزمان با فرارسیدن عید مبعث از مدال‌آوران ورزشکار این شهرستان در شورای شهر لاهیجان تجلیل به عمل آمد.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با تبریک 27 رجب مبعث پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)، به نقش ورزش در ایجاد نشاط و شادابی و سلامت جسم و روح اشاره کرد و حفظ اخلاق و جوانمردی در بین ورزشکاران را مورد تاکید قرار داد.

جواد نجار تمیز کار گفت: ورزشکاران جوان لاهیجان همواره باید از اخلاق پهلوانی پیروی کنند و برای جوانان این شهر الگو باشند.

وی، مطرح شدن لاهیجان توسط این قهرمانان در سطح کشور را افتخاری برای تمام شهروندان لاهیجان دانست و افزود: این قهرمانی‌ها وظیفه مسئولان را در قبال آنها بیشتر می‌کند.

 رئیس شورای شهر لاهیجان، تجلیل از ورزشکاران را ارج گذاشتن به گوشه‌ای از همت و تلاش خستگی ناپذیر آنها در میادین ورزشی دانست.

حسینعلی خدایگانی عضو شورای شهر لاهیجان و رئیس شورای اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور ضمن تبریک به ورزشکاران، این افتخارات را موجب مباهات دانست و گفت: تمام ورزشکاران باید با حضور در میادین ورزشی، در میدان علم و دانش نیز حضوری درخشان داشته باشند.

مهدی شمس سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز  در جلسه مذکور با قدردانی از همت و تلاش قهرمانان در کسب عزت و افتخار برای این شهرستان اظهار کرد: امیدواریم با تلاش تمام مسئولان زمینه‌هایی فراهم شود تا شاهد کسب توفیقات بیشتر جوانان لاهیجانی در عرصه ورزش باشیم.

 مربی هیئت تیم کشتی لاهیجان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان در برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران، بیان کرد: توجه مسئولان به امور ورزشی موجب دلگرمی مربیان و ایجاد انگیزه در دیگر ورزشکاران می‌شود.

بهروز نژاد قنبر افزود: با وجود کمبودها و نبود تجهیزات ورزشی، جوانان لاهیجان با همت و غیرت خود افتخار‌آفرینی کردند و توانایی و لیاقت آن را دارند که در جهان نیز مقام‌های برتر را کسب کنند و موجب افتخار کشور و شهرستان شوند.

در این جلسه مذکور از مهران تائب قهرمان سوم کشوری کشتی ناشنوایان، مهدی علی‌اکبری  مقام سوم کشور کشتی نوجوانان، سجاد کریمی مقام سوم کشور کشتی نوجوانان، سید عبدالرضا میر اعلمی مقام سوم کشوری در رده سنی بزرگسالان در سال گذشته و مهران داداشی مقام نخست کشور و عضو تیم ملی کشتی نوجوانان ایران، میعاد خادم مقام دوم کشور و عضو تیم ملی کشتی جوانان ایران در سال جاری و بهروز نژاد قنبر مربی هیئت کشتی شهرستان لاهیجان با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

حسام وطن‌پرست قهرمان کشوری در رشته بوکس نیز مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول