اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

هتل 3 ستاره گیلان در آستارا افتتاح شد

خبرگزاری فارس: هتل آپارتمان سه ستاره و هفتاد و هفتمین هتل گیلان در آستارا افتتاح شد.

هتل 3 ستاره گیلان در آستارا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، رئیس هیئت مدیره جامعه هتل‌داران گیلان در مراسم افتتاح هتل ایساتیس این شهرستان با بیان اینکه گیلان دارای 76 هتل است، اظهار کرد: امروز هفتاد و هفتمین هتل در شهرستان آستارا افتتاح شد.

حسین مهرور اصلی، حمایت ویژه دولت از هتل‌داران گیلان را ضروری دانست و افزود: هتل‌داری صنعت لطیفی است که وجودش باید لبخند مسافران را در پی داشته باشد که  این شاخصه در صنعت هتل‌داری این استان وجود دارد.

وی، وظیفه دولت را حفظ امنیت و سرمایه هتل‌داران دانست و تصریح کرد: کسی که در این صنعت سرمایه‌گذاری می‌کند تمام دارایی و هستی خود را برای آن می‌گذارد.

این مسئول، با انتقاد از وجود تابلو به دستان غیر مجاز با عنوان «اتاق خالی» در برخی شهرهای گیلان، فعالیت آنها را در راستای نابودی سرمایه‌گذاری صنعت هتل‌داری نامید و ابراز کرد: امیدواریم دولت در این زمینه نیز با ساماندهی اتاق‌های خالی از هتل‌داران حمایت کند.

مدیر هتل ایساتیس آستارا نیز در این مراسم با اشاره به اینکه کلمه ایساتیس در زبان فارسی به معنای «رنگ آبی»، نام قدیم شهر یزد و نام یکی از دختران هخامنشی بوده است، گفت: این هتل آپارتمان در فضایی به مساحت 350 متر مربع و زیربنایی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع احداث شده و دارای 15 واحد 80 متری لوکس و مجهز است.

احمد محمود یار، با بیان اینکه هر واحد از این هتل آپارتمان دارای چهار تختخواب انفرادی و یک تختخواب دوبل است، افزود: ظرفیت کامل این هتل 100 نفر در یک شب بوده و تمام واحدهای این هتل آپارتمان مشرف به کوه و جنگل و دریا با فضایی مطبوع و دلنشین با استاندارد روز است.

وی اذعان کرد: این هتل آپارتمان تمام امکانات اولیه را دارد و از نظر درجه‌بندی، سه ستاره تاپ است که بالاترین درجه هتل‌های سه ستاره محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، هتل آپارتمان «ایساتیس» در پنج طبقه احداث شده و در ورودی شهر آستارا مقابل پارک حیات وحش این شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول