اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی خبر داد

عرضه صنایع‌دستی مشاغل خانگی در نمایشگاه بین‌المللی جاده ابریشم

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: آثاری از صنایع‌دستی فعال در بخش مشاغل خانگی در نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی جاده ابریشم نمایش داده می‌شوند.

عرضه صنایع‌دستی مشاغل خانگی در نمایشگاه بین‌المللی جاده ابریشم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تعدادی از هنرمندان صنایع‌دستی که از تسهیلات طرح مشاغل خانگی برای توسعه فعالیت خود استفاده کرده‌اند در غرفه‌ای مختص به مشاغل خانگی در نمایشگاه بین‌المللی جاده ابریشم حضور پیدا کرده و آثار خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده بین اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان میراث فرهنگی استان، از هر شهرستان یک هنرمند که طرح‌ وی از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است در این نمایشگاه بین‌المللی حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: صنایع‌دستی بخش عمده‌ای از طرح‌های مشاغل خانگی را به خود اختصاص داده و اشتغالزایی قابل توجهی نیز به همراه داشته که ضرورت توجه به این بخش را بیش از پیش بااهمیت می‌کند.

فاتح با اشاره به اهمیت نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی جاده ابریشم، اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در معرفی و توسعه آثار و رشته‌های مختلف صنایع‌دستی نقش انکارناپذیری دارد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی ابراز کرد: باید با استفاده از ظرفیت این نمایشگاه و فرصت به‌وجود آمده برای حضور میهمانان داخلی و خارجی نیز بهره برده و جاذبه‌های گردشگری استان را نیز معرفی کرد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول