اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اساتید استان کرمانشاه

30 حلقه صالحین در بسیج اساتید استان کرمانشاه تشکیل شده است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اساتید استان کرمانشاه گفت: 30 حلقه صالحین در بسیج اساتید استان کرمانشاه تشکیل شده است.

30 حلقه صالحین در بسیج اساتید استان کرمانشاه تشکیل شده است

سیروس جهانبخشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه بیان داشت: تعدادی از اساتید بسیجی کرمانشاه  ترم تحصیلی آینده در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی لبنان اعزام می‌شوند.

جهانبخشی اظهار کرد: سال‌های قبل تعدادی از اساتید بسیجی را به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می‌کردیم که سال تحصیلی آینده علاوه بر این، تعدادی از اساتید را به مناطق عملیاتی جنوب لبنان اعزام می‌کنیم.

وی تصریح کرد: هدف ما از این اردوها آشنایی دانشگاهیان با مقاومت اسلامی در جنوب لبنان و بازدید از منطقه عملیاتی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه است.

جهانبخشی خاطرنشان کرد: 30 حلقه صالحین در بسیج اساتید استان کرمانشاه تشکیل شده است و این طرح به‌عنوان چراغ فروزنده برنامه‌های بسیج اساتید نمایان خواهد بود.

مسئول بسیج اساتید استان کرمانشاه گفت: برگزاری همایش‌ها، ساماندهی نیروهای بسیجی در قالب ارتباط‌گیری با دانشجویان در راستای رفع مشکلات علمی دانشجویان، برگزاری جلسات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی روز، ساماندهی حوزه جنگ سایبری برای ارتقا سطح کیفی حضور موثر اساتید در جنگ‌نرم به‌عنوان فرماندهان جنگ‌نرم و آموزش وبلاگ‌نویسی به اساتید از دیگر برنامه‌های بسیج اساتید کرمانشاه در طول ترم تحصیلی است.

وی افزود: بازدید از مراکز علمی که دسترسی به آنها برای اساتید آسان نیست، مانند مراکز هسته‌ای، نانو و هوا فضا از دیگر برنامه‌های بسیج اساتید استان کرمانشاه در طول سال تحصیلی آینده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول