اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین:

فضای جامعه را ملتهب‌کردن آب به آسیاب دشمن ریختن است

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: فضای جامعه را ملتهب‌کردن، آب به آسیاب دشمن ریختن است.

فضای جامعه را ملتهب‌کردن آب به آسیاب دشمن ریختن است

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد بعد از ظهر امروز در آیین جشنی که به مناسبت اعیاد مبعث و نیمه شعبان برگزار شد، اظهار داشت: تمام اولیای الهی دغدغه هدایت بشر داشتند و برای آن اجر و مزدی از مردم نمی‌خواستند و اگر اطاعت کامل از دین شده بود، جهان امروز به این گرفتاری دچار نبود.

وی افزود: بشری که فضا را به تسخیر خود در آورده، امروز مفاسد بزرگ عصر جاهلیت را به صورت مدرن مرتکب می‌شود و به آن افتخار می‌کند.

صمدنژاد نظام اسلامی را توفیقی برای گام برداشتن در راه دین دانست و ابراز داشت: امروز نیز جبهه حق و باطل ‍‍‍‍‍وجود دارد و شکنجه‌هایی که تنها نوع آن‌ها عوض شده و هر کاری برای جدایی مردم از دین صورت می‌گیرد و با توجه به کارکردن دشمن در جبهه باطل بر روی هوس‌ها و دسترسی آسان به آن همیشه حق در اقلیت است.

فرماندار قیروکارزین با اشاره به اینکه عده‌ای امروز در صف نخست سربازان دشمن قرار گرفته‌اند، خطاب به مسئولان فرهنگی و مذهبی اضافه کرد: امروز باید با حرکت در خط رهبری و دفاع از مسئولان زمینه اقتدار کشور و وحدت مردم را فراهم آورده و دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام بگذاریم.

وی تصریح کرد: کسانی که براساس هوای نفس حرکت کرده و سعی در تخریب مسئولان دارند، نقشه‌های دشمن را در راستای ایجاد روحیه بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولان و تضعیف نظام، عملیاتی می‌کنند.

صمدنژاد ادامه داد: فضای جامعه را ملتهب‌کردن، آب به آسیاب دشمن ریختن است چرا که جدایی مردم از نظام یکی از بزرگترین برنامه‌هایی است که دشمنان از ابتدای انقلاب تا امروز آن را دنبال می‌کنند.

این مقام مسئول با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی‌های مناسب معنوی و فرهنگی برای قشر جوان بیان داشت: جذب جوانان با ابزارهای ویژه این قشر در تمام عرصه‌ها یک اولویت است چرا که دشمن ابتدا دین و اعتقاد را از جوان گرفته و آنگاه او را در مسیر خود حرکت می‌دهد که فتنه 88 نمونه حضور جوانان گریخته از دین و بی‌اعتقاد هدایت شده توسط دشمن بود.

فرماندار قیروکارزین گفت: در سال جاری رشد فرهنگی در تمام عرصه‌ها در سرلوحه امور این شهرستان قرار گرفته و برنامه‌های مربوط به آن با همکاری تمام نهادها و بخش‌های فرهنگی تدوین شده است.

انتهای بیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول