اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بسطام:

والدین، فرزندان خود را براساس توصیه‏های اسلام تربیت کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بسطام گفت: والدین باید فرزندان خود را براساس توصیه‏های اسلام تربیت کنند تا جامعه اصلاح شود.

والدین، فرزندان خود را براساس توصیه‏های اسلام تربیت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‏الاسلام عباس معصومی صبح امروز در نشست سیاسی هادیان سیاسی به همت واحد عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان میامی و با حضور جمعی از کارکنان رسمی، پایوران وظیفه، فرماندهان حوزه‏ها و بسیجیان که در نمازخانه "عاشقان ثارالله" میامی برگزار شد، ویژگی‏های حضرت امام موسی‌کاظم(ع) را برشمرد.

امام جمعه بسطام در این نشست سیاسی ضمن بررسی ابعاد زندگی امام موسی‌کاظم(ع) گفت: با بررسی زندگی آن حضرت متوجه می‏شویم که بُعد سیاسی دوران امامت ایشان نسبت به اخلاق و تربیت دینی و حضور در بین مردم پررنگ‏تر بود.

معصومی تصریح کرد: این پررنگ بودن بُعد سیاسی به خاطر فاصله‏ای بود که دشمنان بین مردم و آن امام بزرگوار ایجاد کرده بودند.

وی در ادامه افزود: بعد از امامت امام محمدباقر(ع) و امام جعفرصادق(ع) که این بزرگواران شاگردان بسیاری تربیت کردند، در زمان امام موسی‌کاظم(ع) عرصه تربیت دینی بر ایشان تنگ شد.

امام جمعه بسطام افزود: به خاطر مسائل سیاسی و نبود بصیرت در مردم، دشمنان تأثیرگذارتر بودند و مردم را از اهل‌بیت(ع) جدا کردند و به گمراهی کشاندند.

معصومی با اشاره به مسائل و حوادث سیاسی روز گفت: گاهی اوقات مسائل سیاسی را باید در لفافه و کنایه ابراز کرد، چرا که بیان ملموس و شفاف آنها ممکن نیست.

امام جمعه شهر بسطام با بررسی اخلاق امام موسی‌کاظم(ع) گفت: والدین باید فرزندان خود را براساس توصیه‏های اسلام تربیت کنند تا آنها هم در آینده موازین و حدود شرعی اسلامی را رعایت کنند.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول