اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌ زهرا:

تکریم ارباب‌رجوع با جدیت در ارگان‌های دولتی نهادینه شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌ زهرا گفت: امر بسیار مهم تکریم ارباب‌رجوع باید با جدیت بیشتری در ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی نهادینه شود.

تکریم ارباب‌رجوع با جدیت در ارگان‌های دولتی نهادینه شود

ابوالفضل طاهرخانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از ادارات بخش مرکزی شهرستان بویین‌ زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین ‌زهرا با بیان اینکه رشد و توسعه همه‌جانبه در کشور به اراده و تلاش تک‌تک مردم و مسئولان نظام اسلامی بستگی دارد، اظهار داشت: اگر همه با هم در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد برپایی کشوری آباد، پررونق و توسعه‌یافته هستیم.

فرماندار شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه در سال‌های اخیر کشور از جهش بسیار بالا و چشمگیری در حوزه‌های صنعتی و عمرانی برخوردار بوده است، افزود: امید‌واریم که این پیگیری‌ و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر تا فتح قله‌های توسعه و پیشرفت در جهان همچنان ادامه داشته و تداوم مستمر یابد.

وی با اشاره به لزوم پیگیری و نهادینه‌ شدن امر مهم تکریم ارباب‌رجوع در ادارات و ارگان‌های دولتی و دوری از عدم رسیدگی به تقاضا‌ها و درخواست‌های شهروندان تصریح کرد: شهرستان بویین‌ زهرا در چند سال اخیر در حوزه تکریم ارباب‌رجوع به مقام بسیار مناسبی دست‌یافته است که به طور حتم مدیون کوشش‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مسئولان و کارمندان ارگان‌ها و نواحی دولتی است.

فرماندار شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه پاسخ‌گویی مناسب به مردم و پیگیری هرچه بیشتر امورات شهر از وظایف بسیار مهمی است که همواره موجب افزایش هر‌چه بیشتر رضایت مردم از نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی می‌شود، اضافه کرد: باید سعی شود که نهایت ادب و احترام به ارباب‌رجوع و شهروندان از سوی مدیران و کارمندان ارگان‌ها لحاظ شده و هیچ‌گاه با سهل‌انگاری و بد‌اخلاقی زمینه برای ناخرسندی مردم فراهم نشود.

طاهرخانی با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان با تبلیغات رسانه‌ای منفی به دنبال مأیوس کردن عموم مردم از اصل نظام و ولایت‌ فقیه هستند، تصریح کرد: همه موظفیم که با بصیرت و آگاهی انقلابی در برابر تهاجم و دسیسه‌های دشمنان استوار بوده و اجازه ندهیم که استکبار با اشاعه فرهنگ ضد فرهنگی و ارزشی خود موجب فروپاشی و نابودی جوامع و حکومت‌های اسلام‌محور شود.

وی حضور چشمگیر و بی‌سابقه جوانان در عرصه‌های شکوفایی و تولید را از برکات ویژه انقلاب اسلامی دانست و خاطر‌نشان گرد: اگر امروز جوانان و نوجوانان با دستان خود مسیر رشد و پیشرفت را همچنان ادامه دهند قطعا جمهوری اسلامی در آینده‌ای نزدیک از لحاظ علمی و صنعتی به قدرتی فرامنطقه‌ای و جهانی تبدیل شده و شکست هر‌چه بیشتر دشمنان و منافقان رقم می‌خورد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول