اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهادکشاورزی البرز:

شیر تولیدی استان البرز از سلامت کامل برخوردار است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: با استفاده از تجهیزات پیشرفته در واحدهای صنعتی فعال، شیر تولید شده در استان البرز از نظر کیفی از سلامت کامل برخوردار است.

شیر تولیدی استان البرز از سلامت کامل برخوردار است

 علی‌اصغر منصورخاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در استان البرز چندین واحد تولیدی در عرصه شیر و لبنیات فعال هستند که بخش مهمی از نیاز به این محصولات را تامین می‌کنند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر توجه ویژه‌ای بر کیفیت محصولات لبنی تولید شده در استان البرز به ویژه شیر وجود دارد که در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته و نظارت‌های مداوم، موجب تولید شیر سالم در البرز شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای افزایش تولید محصولات لبنی از جمله شیر در این استان گفت: در سال گذشته تولید شیر استان البرز به 350 هزار تن افزایش یافت.

منصورخاکی افزود: با اجرای برنامه‌های حمایتی پیش‌بینی می‌شود که میزان شیر تولیدی در البرز در پایان سال 91 به بیش از 400 هزار تن افزایش یابد.

وی با اشاره به فعال بودن چندین واحد صنعتی تولید لبنیات در البرز اظهار داشت: با انجام حمایت‌های لازم از واحدهای فوق و همچنین در نظر گرفتن تسهیلات دولتی و مالی، به دنبال دستیابی به هدف افزایش تولید محصولات لبنی به ویژه شیر در البرز هستیم.

منصورخاکی در پایان تاکید کرد: این تسهیلات در قالب‌های مختلف به صنعتگران ارائه شده و با رایزنی‌های صورت گرفته و برنامه‌ریزی انجام شده، تا پایان سال میزان تسهیلات فوق را افزایش خواهیم داد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول