اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی آذربایجان‌غربی خبر داد

صرفه‌جویی 72 میلیون تومانی در زندان‌های آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی آذربایجان‌غربی گفت: با مدرن‌سازی آشپزخانه‌ها سالانه 72 میلیون تومان در زندان‌های آذربایجان‌غربی صرفه‌جویی می‌شود.

صرفه‌جویی 72 میلیون تومانی در زندان‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه،‌ جبار باقری در نشست خبری که در سالن اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: در راستای تولید از حمایت ملی، این اداره توانسته گام‌های موثری بردارد.

وی با اشاره به خرید دیگ‌های مدرن پخت غذا در استان تصریح کرد: با خرید این دیگ‌های مدرن که در داخل کشور تولید می‌شوند روزانه 100 کیلوگرم برنج در سطح استان صرفه‌جویی می‌شود.

باقری با بیان اینکه با پخت غذا در دیگ‌هایی که در گذشته از آنها استفاده می‌شد دورریز برنج زیاد بود، گفت: مدرن‌سازی آشپزخانه‌های زندان برای نخستین بار در سطح کشور در آذربایجان‌غربی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه از دیگ‌های مدرن برای پخت غذا در تمام زندانهای استان استفاده می‌شود، اعلام کرد: هر دیگ حدود 5 تا 6 میلیون تومان خریداری شده است.

باقری با بیان اینکه با پخت غذا در این دیگ‌ها برنج به کف دیگ نمی‌چسبد، اعلام کرد: در گذشته مقدار زیادی از برنج به کف دیگ‌ها می‌چسبید و بر این اساس مقدار زیادی برنج دور ریخته می‌شد.

وی اعلام کرد: با استفاده از این دیگ‌ها سالانه شاهد صرفه‌‌جویی بیش از 72 میلیون تومانی در خرید برنج برای زندان‌های استان خواهیم بود.

باقری در ادامه با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضائیه گفت: شرکت مسئولان وابسته به دستگاه‌های قضایی در برنامه امحای مواد مخدر توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، شرکت فعال مسئولان ذی‌ربط با حوزه قضایی در همایش سراسری قوه قضائیه در مشهد، حضور قضات شعب مختلف در تمام زندان‌های استان و بررسی مشکلات زندانیان در دیدار چهره به چهره را از برنامه‌هایی است که در طول هفته قوه قضاییه انجام می‌گیرد.

مسئول دیدار مردمی رئیس دادگستری آذربایجان‌غربی دیدار اعضای شورای قضایی استان با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، حضور اعضای شورای قضایی استان و مردم در پارک جنگلی و مرقد شهدای گمنام و غبارروبی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها در این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول