اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست خبرگزاری فارس قزوین خواستار شد

تشویق خبرنگاران با هدف تحقق رسالت خبرنگاری

خبرگزاری فارس: سرپرست خبرگزاری فارس استان قزوین خواستار تشویق خبرنگاران با هدف تحقق رسالت خبرنگاری شد.

تشویق خبرنگاران با هدف تحقق رسالت خبرنگاری

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نشست هم‌اندیشی مدیران و سرپرستان رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب استان قزوین شب سه‌شنبه با حضور مدیرکل و معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و رئیس خانه مطبوعات قزوین در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد شهر قزوین برگزار شد.

علیرضا ضرغامی در این نشست با بیان اینکه تشویق خبرنگاران روند تحقق رسالت خبرنگاری را با سرعت بیشتری محقق می‌کند، اظهار کرد: تشویق خبرنگاران موجب ایجاد قوت قلب در آن‌ها می‌شود و روحیه‌ مضاعفی را در آنان ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: این تشویق می‌تواند از طریق اهدای احکام تقدیرنامه و یا به صورت نقدی و غیرنقدی باشد تا کمی از زحمات آن‌ها ارج نهاده شود.

سرپرست خبرگزاری فارس استان قزوین پیرامون وضعیت پوششی خبرنگاران تصریح کرد: در راستای توسعه پوشش اسلامی در بین خبرنگاران می‌توان با انتخاب کردن خبرنگاران با حجاب این فرهنگ را بسط و نهادینه کرد.

ضرغامی با اشاره به تخصصی کردن حوزه‌های خبری بیان کرد: خبرنگاران حوزه‌های مختلف باید تخصصی شوند.

وی پیرامون بحث خبرگزاری‌ها گفت: برخی از نشریات و هفته‌نامه‌ها از طریق آگهی درآمدزایی می‌کنند اما خبرگزاری‌ها درآمد این‌چنینی ندارند.

سرپرست خبرگزاری فارس استان قزوین خاطرنشان کرد: با تخصصی شدن خبرنگاران در حوزه‌های مختلف، سئوالات خبرنگاران از مدیران مسئول نیز پخته‌تر می‌شود و خبرنگار به عنوان نماینده اذهان عمومی می‌تواند به رسالت خبری خود بهتر عمل کند.

ضرغامی یادآور شد: بخشی در عرصه مطبوعات می‌تواند متولی فرهنگ حجاب برتر در میان خبرنگاران باشد که در آن بخش خبرنگاران به حجاب تشویق شوند و از خبرنگار با حجاب تجلیل به عمل آید.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول