اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس:

وضعیت مسکن مهر کامیاران نگران‌کننده است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی از وضعیت کنونی حاکم بر مسکن مهر در کامیاران اظهار نگرانی کرد.

وضعیت مسکن مهر کامیاران نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار مرادی در جریان بازدید از وضعیت پروژه‌های مسکن مهر با همراهی مدیرکل راه و شهرسازی و شماری دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی، اظهار کرد: وضعیت مسکن مهر در شهرستان کامیاران به‌شدت نگران‌کننده است.

وی ادامه داد: به‌دلیل نبود نظارت‌های لازم از سوی مدیران و مسئولان مربوطه استانی و شهرستانی مسکن مهر در کامیاران در شرایط بسیار نگران‌کننده‌ای قرار گرفته که این وضعیت به هیچ عنوان مورد رضایت نیست و باید دستگاه‌های مسئول و متولی مدیریت بهتری در این بخش اعمال کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر کدام از واحدهای مسکن مهر در شهرستان کامیاران آرزوی یک خانواده کم‌د‌رآمد برای خانه‌دار شدن است، بیان کرد: انتظار می‌رود که وضعیت کنونی هر چه سریع‌تر ساماندهی شده و مسئولان کم‌کاری‌های صورت‌گرفته در سال‌های گذشته را جبران کنند.

وی افزود: مسکن مهر یکی از طرح‌های قابل توجه در راستای خانه‌دار کردن مردم است و با توجه به نیاز مبرم مردم استان کردستان به مسکن به‌ویژه در شهرستان کامیاران باید از تمامی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این بخش به‌خوبی استفاده کرد.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت زیرساخت‌ها در شهرستان کامیاران، عنوان کرد: شهرستان کامیاران دارای مشکلات جدی است و به همین دلیل این شهرستان در تمامی زیرساخت‌های لازم نیازمند نگاه ویژه است که انتظار می‌رود با تلاش نمایندگان مردم در مجلس و همچنین مدیران و مسئولان استان زمینه برای جبران این محرومیت‌ها در حوزه‌های مختلف فراهم شود.

وی خواستار اختصاص اعتبارات جهشی به شهرستان کامیاران شد و افزود: کامیاران به‌عنوان نقطه اتصال استا‌ن‌های کردستان و کرمانشاه و همچنین داشتن ظرفیت‌های گردشگری و توریسم می‌تواند به‌عنوان یکی از نقاط توسعه‌یافته استان مطرح شود که رسیدن به این جایگاه نیازمند عزم جدی‌تر مسئولان است.

سیداحسن علوی و سالار مرادی نمایندگان مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس، صادق وجدی مدیرکل راه و شهرسازی و معاونان وی، علی‌عسکر روحانی فرماندار کامیاران از طرح‌ها و پروژه‌های حوزه‌های راه، مسکن، عمران شهری و روستایی کامیاران بازدید کردند و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفتند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول