اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام (ره) تویسرکان:

خیر تویسرکانی جهیزیه 50 دختر بی‌سرپرست را تأمین کرد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان گفت: چنگیز عابدی خیر تویسرکانی جهیزیه 50 دختر بی‌سرپرست زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان را به مبلغ 500 میلیون ریال تأمین کرد.

خیر تویسرکانی جهیزیه 50 دختر بی‌سرپرست را تأمین کرد

تیمور کرمی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه ضمن تشکر و قدردانی از تمامی خیران و نیک‌اندیشان اظهار داشت: با همیاری و همراهی می‌توان در راستای خدمات‌رسانی به نیازمندان و محرومان فقر و ناهنجاری‌ها را از چهره جامعه اسلامی پاک کرد.

وی با اشاره به اینکه خیران برکات جامعه هستند، افزود: کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران و مردم در مناسبت‌های مختلف بسترساز رشد و هم‌راستای سطح زندگی دهک‌های مختلف اجتماع و همچنین کاهش ناهنجاری‌های جسمی و روحی را به همراه خواهد داشت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) از اهدای کمک هزینه 500 میلیون ریالی خیر تویسرکانی به مددجویان دختر بی‌سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: چنگیز عابدی خیر تویسرکانی مقیم تهران هزینه بخشی از جهیزیه 50 دختر بی‌سرپرست زیر پوشش کمیته امداد شهرستان را تأمین کرد.

وی اضافه کرد: وسایل ضروری نظیر یخچال، فرش و اجاق گاز برای مددجویان نوعروس کمیته امداد امام (ره) شهرستان تویسرکان از سوی این خیر تأمین شد.

کرمی‌مقدم بیان داشت: تلاش برای شناخت انواع محرومیت‌، رنج و کمبود و نارسایی مادی و معنوی را از جمله مهم‌ترین وظایف کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه حمایت نیک‌اندیشان جامعه اسلامی به منظور خیر رساندن در تسریع بخشیدن به روند برنامه‌های این نهاد کلیدی‌ترین نقش را دارند، اذعان داشت: شناسایی محرومان و امدادرسانی به آنها، فراهم آوردن امکانات و تسهیلات برای خودکفایی محرومان از طریق آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، رفع درد و رنج خانواده‌های محروم از طریق معالجه و کمک‌های آموزشی، درمانی و مالی از دیگر وظایف کمیته امداد است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول