اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای رفسنجان خبر داد

اجرای برنامه‌های اوقات فراغت با رویکرد مهارت‌آموزی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای رفسنجان از اجرای ویژه برنامه‌های اوقات فراغت این مرکز با رویکرد مهارت‌آموزی برای جوانان در فصل تابستان خبر داد.

اجرای برنامه‌های اوقات فراغت با رویکرد مهارت‌آموزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان، عباس جعفری اظهار داشت: این مرکز آموزشی یکی اعضای فعال ستاد اوقات فراغت شهرستان‌های رفسنجان و انار است.

وی افزود: هرساله با برنامه‌ریزی منسجم سعی شده است آغاز و پایان دوره‌های مهارت‌آموزی به شیوه‌ای برنامه‌ریزی شود که حداکثر طول دوره‌ها در فصل تابستان باشد.

جعفری از اعزام تیم‌های آموزش سیار برای آموزش در روستاهای حومه شهرستان رفسنجان از جمله روستای هرمزدآباد، اسلام‌آباد و نوش‌آباد در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان و روستاییان خبر داد.

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر خانواده‌ها به لزوم آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای برای جوانان به ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان افزود: تاکنون تعداد 98 نفر کارآموز در 9 دوره آموزشی در قالب طرح اوقات فراغت ثبت‌نام و دوره آنها آغاز شده است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول