اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد

برگزاری طرح اوقات فراغت در 190 پایگاه استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از آغاز ثبت‌نام کلاس‌های اوقافت فراغت در 190 پایگاه در سطح استان خبر داد.

برگزاری طرح اوقات فراغت در 190 پایگاه استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سیف‌الله کریم‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کلاس‌های اوقات فراغت تابستان امسال در 190 پایگاه برگزار می‌شود که هم‌اکنون ثبت‌نام از علاقمندان به این کلاس‌ها در حال انجام است.

وی تصریح کرد: کلاس‌های اوقات فراغت از اول تیر ماه آغاز و به مدت 7 هفته در سرفصل‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی برگزار می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نظام آموزش 6-3-3 اظهار داشت: امسال اجرای نظام 6-3-3 در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد که برنامه‌ریزی‌‌های لازم در این زمینه توسط اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی صورت گرفته است.

کریم‌زاده گفت: در راستای اجرای این طرح در سال تحصیلی آینده 579 کلاس ششم در مقطع مدارس ابتدایی در سطح استان دایر می‌شود، و به تعداد این کلاس‌ها معلم به مقطع ابتدایی استان افزوده می‌شود. 30 درصد از معلمان مورد نیاز کلاس ششم از مقطع راهنمایی و 70 درصد از همکاران نهضت، نیروهای تربیت معلم جذب خواهند شد که ساماندهی در این زمینه صورت گرفته است.

در این جلسه اختصاص 230 میلیون ریال به منظور اجرای طرح توزیع مجلات رشد و 350 میلیون ریال به منظور اجرای طرح یار مهربان مورد تصویب اعضای شورای آموزش و پرورش استان قرار گرفت.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول