اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان قم خبر داد

آغاز برنامه‌های اوقات فراغت قم از اول تیرماه

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از آغاز برنامه‌های اوقات فراغت ورزش و جوانان قم از اول تیرماه خبر داد.

آغاز برنامه‌های اوقات فراغت قم از اول تیرماه

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته در این اداره کل و با تلاش معاونت‌های توسعه ورزش، جوانان و بانوان، برنامه‌های ورزش و جوانان قم در طرح اوقات فراغت سال جاری از اول تیرماه کلید می‌خورد.

وی ادامه داد: به همین منظور برگزاری مراسم افتتاحیه برنامه‌های ورزش و جوانان اوقات فراغت سال 1391 از ساعت 10 تا 12 روز پنجشنبه اول تیرماه با حضور مسئولان استان و وزارت ورزش و جوانان پیش‌بینی شده است.

جهان‌بینی افزود: مراسم افتتاحیه رسمی کلاس‌های اوقات فراغت ورزش و جوانان قم همزمان با کارگاه آموزشی و توجیهی مسئولان، مدیران و مربیان اوقات فراغت در سالن بعثت فرهنگسرای جوان قم برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: در این مراسم معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، معاونت‌های اداره کل ورزش و جوانان، رؤسا و نایب رئیسان هیئت‌های ورزشی، مدیران استخرها و مدارس فوتبال و همچنین پایگاه‌های اوقات فراغت و مربیان ورزشی حضور می‌یابند تا چارچوب مناسبی برای برگزاری مطلوب برنامه‌های اوقات فراغت ورزش و جوانان و همچنین بهره‌برداری کامل از این فرصت در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان به عنوان دستگاهی که از جنبه‌های مختلف زیر ذره‌بین اجرای صحیح برنامه‌های اوقات فراغت سال جاری قرار دارد، با قوت وارد عمل شده است تا بهره‌وری مناسبی از تابستان سال جاری داشته باشیم.

جهان‌بینی عنوان داشت: در تمام برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت سال جاری یکی دیگر از موضوعاتی که بیش از همه برای ما مهم است، سرلوحه قرار گرفتن مسائل فرهنگی و اخلاقی است و قطعا این مهم مورد توجه ما خواهد بود.

وی با اشاره به توجه این اداره کل به برنامه‌های ورزشی اوقات فراغت تصریح کرد: به عنوان دستگاهی که بیشترین مخاطب را از جانب شهروندان قمی در برنامه‌های اوقات فراغت داریم، باید اقدامات لازم را در زمینه بهینه‌سازی برنامه‌های این طرح مهم انجام دهیم.

وی اظهار داشت: ما تکلیف داریم که با بهترین ابزار و امکانات برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برنامه‌ریزی کنیم و از تمام ظرفیت‌ها باید به شکلی مطلوب استفاده شود تا اداره کل ورزش و جوانان رسالت خود را در راستای اجرای بهینه این طرح به انجام برساند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در ادامه از تشکیل ستاد وی‍ژه اجرای برنامه‌های طرح اوقات فراغت خبر داد و بیان داشت: تنها به دنبال پر کردن زمان فراغت نسل جوان جامعه نیستیم بلکه هدف اصلی این است که در کنار امور ورزشی، نسل جوان و نوجوان را با مسائل مهم معنوی، فرهنگی، مذهبی و عملی نیز آشنا کرده و ثمره مناسبی از اوقات فراغت بگیریم.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول