اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در سپاه امام سجاد (ع):

دشمن مسیر ضربه زدن به نظام را در تضعیف سپاه یافته است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: دشمن امروز به خوبی دانسته که تا سپاه هست هیچ گزندی به انقلاب اسلامی نمی‌رسد، لذا برای ضربه زدن به نظام، سپاه را هدف هجمه قرار داده است.

دشمن مسیر ضربه زدن به نظام را در تضعیف سپاه یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته پاسدار برگزار شد، اظهار داشت: نام‌گذاری ایام شعبانیه، مدبرانه و بسیار زیباست.

وی با اشاره به دستاوردها و فعالیت‌های سپاه پاسداران در طول انقلاب اسلامی افزود: نقش سپاه در سه دهه انقلاب برجسته است به نحوی که دوست و دشمن به این نقش برجسته اعتراف دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه سپاه یک مجموعه صرفاً نظامی نیست، اضافه کرد: رسالت سپاه طبق بند 159 قانون اساسی، رسالت انقلاب عنوان شده است.

رستگار ادامه داد: با نگاهی درمی‌یابیم که پرونده سپاه در حوزه جنگ سخت، نیمه سخت و نرم موفق و قابل افتخار است چرا که به گفته رهبر اگر سپاه نبود کشور هم نبود و واقعاً این حرف سخنی درست و به جا است.

این مسئول اظهار داشت: در واقع در پی موفقیت‌ها و توفیقات پی در پی سپاه است که دشمنان تمام هجمه‌های خود را به سمت این نهاد انقلابی معطوف کرده‌اند.

رستگار گفت: امروز دشمن می‌داند که اگر بخواهد ضربه‌ای به نظام وارد آورد در قدم نخست باید به سپاه آسیب وارد کند و باید گفت این امر برای دشمن به آرزوی محال تبدیل شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: در واقع این اندیشه و تفکر سپاه و سپاهی است که مهم و مطرح است.

وی گفت: ممکن است افرادی باشند که در تشکیلات و سازمان سپاه جایی نداشته باشند، اما فکر و اندیشه سپاهی و شهادت‌طلبی داشته باشند که این امر در واقع همان چیزی که دشمن از آن می‌ترسد.

رستگار با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی سپاه شناسایی آسیب‌ها و چالش‌های داخلی و خارجی پیرامون کشور است، گفت: سپاه نیروی مکمل و هماهنگ کننده در زمان‌های مورد نیاز برای دفاع همه‌جانبه از کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در واقع سپاه اندیشه ناب الهی است که خداوند بر قلب نورانی امام(ره) تاباند تا این نهاد انقلابی تشکیل شود.

رستگار گفت: سپاه یک "ارتش قلبی" است که حرکات و رفتار خود را از اسلام ناب محمدی (ص) می‌گیرد و در همین راستا کسانی همانند بنی‌صدر که اندیشه‌های آنان ریشه در اندیشه‌های لیبرالیستی داشت و دارد نمی‌توانند با این نهاد در تعامل باشند.

وی تصریح کرد: پیروان این اندیشه‌ها هر چند که خود را مسلمان بدانند اما نمی‌توانند اسلامی را که ما بر‌اساس اندیشه‌های امام جعفرصادق (ع) می‌شناسیم، بشناسند و درک کنند.

انتهای پیام/ز10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول